PDA

View Full Version : Older Gen RMT



Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87

  1. rate my dragonite team
  2. i r bak (OU)
  3. whic one would be better
  4. lol uber
  5. Rmt
  6. My A-Team
  7. I Know A Shiny Glitch!!
  8. Team needs rating!
  9. Mono Tourney Finals
  10. My UE team! Am I the only one who uses that?
  11. Rate my future D/P team
  12. Night Avenger's Team of Doom!
  13. Meh Test Team w/e
  14. Jhoto legends
  15. Anyone wanna rate Team Eeveelution? :3
  16. Please rate. Tournament purposes
  17. Ghost Team
  18. Revamped team
  19. R/F Team I hope to make.
  20. Online fun team
  21. Dark Ray's Team (Rate Or Else) Enter under your own Risks
  22. Rate my planned team
  23. Slwa's Team
  24. oh em gee, rate my team please!
  25. Sexiest Team Ever
  26. UU pokemon
  27. tag's d/p team
  28. Meh, let me try...
  29. Rate this team and earn a...cookie?
  30. Please Rate My 2nd Future Diamond team
  31. Diablocon's Online Battling Team
  32. r u kiddn meh? (ou)
  33. DSDark's Future WiFi Team
  34. My Revised Team
  35. M
  36. Baton pass team, rate plz
  37. RMT lol
  38. For The Jerk Of Tomorrow
  39. I liek pie XD
  40. okay this is rough
  41. Future D/P team of the Future
  42. CRMT Forum Rules - updated September 4th, 2007
  43. Standard/Borderline team
  44. My team
  45. Mantine Question
  46. Rate my Netbattle Team
  47. Rmt
  48. Scyther
  49. RMT (Jessie & James theme..)
  50. first netbattle team!
  51. My Diamond Team
  52. Umbreon Evs
  53. Two teams
  54. Slaking moveset
  55. A Noobs First Team
  56. Netbattle team
  57. Brace yourselves people, this...is a TEAM! *various gasps*
  58. SPPf OU tourney finals: Marauder Artemis vs. Levski
  59. Netbattle/Link-Up Team. FIXITPLZ
  60. Fellow forumers, lend me your criticisms
  61. My Winter/Christmas Themed Team
  62. slate my team
  63. www.cool-teens.com
  64. Help me
  65. Rate my Net-Battle team please.
  66. Netbattle team
  67. Lugia help
  68. Rip It Apart
  69. Dragon team.
  70. Rate my current team
  71. Mono water type team
  72. lets try again
  73. Pocket Monsters itt
  74. UU team
  75. Rate my Team
  76. My Mono Team
  77. Houndy Help.
  78. Rate Me
  79. OMG A mono team
  80. What should Metagross' EVs be?
  81. single pokemon question!
  82. I have a paper dOUe in 6 1/2 hours
  83. lol Pokeman
  84. my team!...r/f for r/f if a link is givin!
  85. Shedinja? Swords Dance? What's going on?!?!?
  86. Dragonite EVs
  87. I've almost got it but...
  88. New RMT
  89. Team Tourney Round 1
  90. go, Super sTArting LoLicon
  91. NetBattle team - My teams are bad, but I'm getting better.
  92. My Friend Killing Team!
  93. What the gay?
  94. Needs Rating
  95. New netbattle team
  96. Obey me.
  97. Rate my "Team Legendary"
  98. mmh my team
  99. Liek Omg Teh Team?!?
  100. Josh needs to learn how to spell "moron" (ou)
  101. link battle team
  102. Here is my Emerald Team
  103. Im back! RTM [OU]
  104. Groudon
  105. The Biatches finally go on a raping season!
  106. Le UU
  107. My new 5-second insta-team: Now with less "omg" and more "dee dee dee"
  108. My Final Team
  109. Link-Up Ubers team
  110. Whatever
  111. Cross
  112. Uu
  113. RMT, again
  114. Need Move help
  115. Um... Help with a NB Team?
  116. tHe OU sUcKeR #1
  117. OU-ness, ZOMFGZORS The
  118. Team Help
  119. Link Battle OU Team(I do the best I can with only Emerald obtainable pokes)
  120. ZapWak Team D=
  121. Rate my Team
  122. Help my team please!
  123. ~: SPPF's Pokemon League 2006 :~
  124. Best Opener!
  125. good charizard companions
  126. \o/
  127. Help in Netbattle.
  128. Net Battle
  129. Online Trading?
  130. Masterteam .
  131. Hlep with Net Battle
  132. My Diamond Team
  133. Rate My Net Battle Team
  134. If You Fix It, I Don't Have To
  135. How do I delete Netbattle??????????????
  136. rate my smogon
  137. I'm bored.
  138. lol ubers
  139. SPPf Pokémon League – Boulder Badge Tournament:
  140. SPPf Pokémon League - Cascade Badge Tournament
  141. Netbattle Team
  142. Wi-Fi Team (Diamond)
  143. Rate my stall team .
  144. I need help making my team
  145. Team Help
  146. Netbattle Team- Please Rate!
  147. Would you be so kind to rate my netbattle team?
  148. My first netbattle team
  149. The 'Wakster of doom!
  150. ^0^
  151. O---('-')q
  152. UU net battle??!!
  153. New team
  154. Serebii server wha?
  155. Help with Netbattle
  156. Rate my Netbattle Team
  157. Question about my Venusaur
  158. Rate my UU NB team
  159. Rate my team
  160. Suggested Porygon?
  161. Double Battle Team
  162. Mag says hi
  163. Rate my Battle Tower Team!
  164. NetBattle Team
  165. Team Consrtuction
  166. New NetBattle Team
  167. Clericnite.
  168. RMT because smogon and gfaqs sux
  169. Rmt.
  170. New NB team
  171. Courage
  172. My sandstorm team
  173. My Netbattle Team
  174. Rate my netbatlte
  175. YAY netbattle rate it fo shizzle
  176. My team...
  177. Help pls.
  178. OUrateOUmyOUteamOU
  179. OU Team
  180. Netbattle team
  181. There can be only three
  182. Please rate my team!
  183. Rate my team!
  184. Rate my team!
  185. why not
  186. The 5th Gen has no legendaries?
  187. what is the best ludicolo? for battle)
  188. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
  189. A Question and a Riakou...
  190. Any thoughts much appreciated
  191. so i heard
  192. This team is made for walking and that what It gonna do
  193. Dragonite and Salamence?
  194. NU and UU NB team.(various applause)
  195. Rate me Team plzz~ Adive accepted
  196. Old über team with a new face
  197. Team I am considering
  198. Netbattle Team, 2v2
  199. Crobatman's Net team
  200. Thunder Badge Tournament
  201. Netbattle
  202. one more!
  203. Changing Team~ Help
  204. My team-Rating it would be nice...
  205. NetBattle Team
  206. New netbattle team
  207. Haven't played it years.
  208. homo (ou)
  209. Newest Team
  210. Net-Battle Team Rate
  211. Net battle team:
  212. A new player to the competitive world of Pokemon.
  213. My first competitive team
  214. Another Team
  215. Please rate my Netbattle team.
  216. RMT again
  217. NetBattle Team I've Been Testing...
  218. rmevs.
  219. Baton Pass Team
  220. hay i the mastr of netbatl rat mi tem111!
  221. is it worth the wager?
  222. This is my team RMT
  223. golden_charizard net battle team
  224. n00bish moveset. omg
  225. Suicune, should I even bother?
  226. Some questions
  227. Trying to make Sandslash Useful in OU
  228. look at this
  229. Soooo Bored! Should I even bother?
  230. A stalll team
  231. wanna? rate
  232. NB UU team thing
  233. The buttonZ
  234. The team of elite ninja dogs ready to kill other NB teams
  235. UBER TEAM-Rate it
  236. FR Link Battle Team, Need Help with Ev's, My First Team Ever Made
  237. team win UU
  238. my team
  239. SPPf Pokémon League: Rainbow Badge Tournament
  240. my team
  241. Rate My Team
  242. The team is the man on a stick with a bench
  243. Bunch of Pokemon I like.
  244. rate my team :)
  245. Link battle team
  246. Final tournament/friend team
  247. whoring serebii rmt because I really am that bored.
  248. Imadethisteambecausetheotheronesucked RMT
  249. Fun or w/e
  250. redone ultra team for UU