View Full Version : Chao Collection Thread

9th November 2006, 1:52 PM
I wanted to make help make the chao project but it seems they arent accepting help or advice so i thought why not make a public chao project that everyone can donate sprites to.

I will be posting some but if you can advise me how to make better or do a better one yourself please do, if you post sprites i will put them into the main post and can you plz make shiny and non shiny versions.

I am going to start today trying to get a complete dex by maybe february unless i get major help.I will put them in a big dex pic when its finished, maybe an animation but we need all 500.

my rattata
my bulbasaur *edited*
Mudkip credit to XcrobatX
Credit to Pnoi boi
credit to psyduck

9th November 2006, 3:05 PM
well well well. they are decent. of course i dunno how a chao is supposed to look but yours look really nice.

9th November 2006, 3:17 PM
bulbasaur looks like it has green hair thats sticking up. look at it in a perspective. is bulbasaurs bud on its back or its head? you dont have to see the entire thing.

9th November 2006, 3:19 PM
Yup, I completely agree with zipzap, they are great, ok maybe a small flaw with bulbasaur but they┤re good, and may I help?
i have┤nt got much time this weekend but after that maybe?

9th November 2006, 7:10 PM
anyone can help to make the chao dex, i will put into a big chart when we have a few, if we go in national dex order it will be easier so i will do bulbasaur chain can someone do squirtles evo line

Belgian Pokemaster
9th November 2006, 8:01 PM
Can i put all my chaos here?

9th November 2006, 9:39 PM
very cool but try to add some more

9th November 2006, 9:50 PM
just post your chaos and i will add them

9th November 2006, 10:03 PM
here ya go. I hope it helpshttp://img142.imageshack.us/img142/3738/chaodv9.png

9th November 2006, 11:48 PM

there we go lol sorry im a posting pic noob -.-

9th November 2006, 11:50 PM
http://C:\Documents and Settings\Kyle\My Documents\My Pictures\PokemonChao I remember when I first saw these pokechao :P I just had to make my own lol I kinda have a problem with my uh doduo because well as you can probly tell I used the pokemon sprite's beak but uh eh whatever lol hercross was my first.

umm, its not showing!

9th November 2006, 11:51 PM
huh why isn't it working ><

9th November 2006, 11:53 PM
did you delete it in your file after you posted it?

10th November 2006, 12:04 AM
lol got my friend to help me ;)

10th November 2006, 12:14 AM
it was my first chao ever:mudkip http://i14.*******.com/2vd0bow.jpg

°«ΑпGЗ ♠
10th November 2006, 12:23 AM
Why is this turning into a project?

10th November 2006, 8:54 AM
its turning into a project because i want it to and anyway psyduck just as a thought you might want to put shading on your sprites

Zephyr Flare
10th November 2006, 9:41 AM
Sorry but:

7. No Project Threads. This includes devamps/revamps, game projects, etc.

Game maps are allowed but otherwise no.