View Poll Results: What do you think of the Netherlands?

Voters
468. You may not vote on this poll
  • Yaaaaay!

291 62.18%
  • Great!

57 12.18%
  • Good. :

51 10.90%
  • |Bad!

20 4.27%
  • I hate them all! >:O

49 10.47%
Page 11 of 377 FirstFirst ... 7891011121314152161111 ... LastLast
Results 251 to 275 of 9402

Thread: The Dutch Pokémon Club

Allemaal de Diamond/Pearl video al gezien?
    oke, er gebeurt niet veel spannends, maar het gaat erom dat
    er nu de eerste bewegend beelden zijn en dat het er geslaagd uitziet.
    [IMG]http://i37.*******.com/2qn42l1.jpg[/IMG]
    [Credits to Saffire Persian for this banner!]

ja ik heb die overworld video wel gezien (ik moet toch wel iets zien van de game voor ik hem heb) , en ja ik vond hem wel leuk, vooral de muziek die krijgt een 10+. naja een beetje overdreven, maar echt leuk.

@ mega junior En veel getetrisd?

trouwens ligt het aan mij of is iedereen minder actief (hier deze thread)?
    my friendcode is 0146-9705-1096.
    Don't forget to pm your friendcode

ja, dat viel mij idd ook al op, maar als er niet veel te melden is dat heeft het geen nut te posten, of wel?

de video ziet er idd goed uit. en bevat toch weer nieuws (de routes gaan dus vanaf route 201.

kan echt niet wachten tot de amerikaanse release (importeer ze allebei)
    In every generation there's a chosen one, she alone will stand against the vampires, the demons and the forces of darkness...she is the Slayer.

First pokemon after obtaining the national dex: Eevee

Member of the dutch Pokémon club - Co-owner of the U.S.A. club

naja we kunnen wel over iets praten, bijvoorbeeld over hoeveel pokemon wij Nederlanders en een Amerikaan, verwachten?
    of wie gaan de game importeren? ik niet ik wacht wel

FireRocker_Tessa Guest

Red face

pokemon rullless!! ik vondt het altijd saai maar nu er nieuwe sijn is het wel grappig heb self pika knuffel en 1 vang anger en 1 van eevee ^^

ik verwacht 115 nieuwe Pokémon, voor een mooi totaal van 501.

en zoals eerder gezegd gaq ik ze wel importeren

PS: Ryan (C_DJ) zal hier ff niet posten, zijn opa heeft geen computer
    In every generation there's a chosen one, she alone will stand against the vampires, the demons and the forces of darkness...she is the Slayer.

ik denk niet dat ze het "mooi" gaan aanvullen, ik denk gewoon iets van 200+ pokemon, niet 200 precies, ja het is veel maar het duurde dacht ik ook langer, dus kunnen ze meer doen.

Volgende week komt er een episode in Japan met een nieuwe Pokémon. Die gekleurde vogel... Euh, ik weet alleen de naam niet *schaam schaam*
    By Me
    Slow Down And Look Around You, Throw Your To-Do List Away. The Clouds Look Like Sheep and Vice-Versa On A Do Nothing Day.

perapu ofzo, ik weet het ook niet precies, maar ja ik denk toch niet dat er veel aan zal zijn, sorry, ik weet dat jij wel van anime houdt. Ja je moet je schamen! nee niet echt.

de perrapu episode zal als je het mij vraagt ook niet veel aan zijn. de hele battle frontier is toch een grote filler. hoewel er wel goede episodes bij zaten hoor. hoewel ik die van deze week (met aipom) ook niet echt leuk vond.

EDIT: oh, trouwens, de perrapu episode komt pas over 2 weken, eerst zenden ze in japan "Myuu and the wave-guiding hero: Rukario" uit (goede film trouwens, Rukario is ook een interresant personage. en de scene als ash word geabsorbeerd door dat ding, en Pikcahu begint te huilen is echt Pokemon the movie all over again
    Last edited by Dreamer; 9th July 2006 at 9:11 PM.

de perrapu episode zal als je het mij vraagt ook niet veel aan zijn. de hele battle frontier is toch een grote filler.
    haast alle episode's van pokemon zijn fillers...
    Heart Gold
    lv.100 lv.100 lv.100 lv.100 lv.100 lv.100

Quote Originally Posted by umbreunatic
    perapu ofzo, ik weet het ook niet precies, maar ja ik denk toch niet dat er veel aan zal zijn, sorry, ik weet dat jij wel van anime houdt. Ja je moet je schamen! nee niet echt.
    XD! Ik hou van alle animé. Ik volg Pokémon ook wel, ik vergeet die namen altijd -_-. Kweet ook niet of het wat wordt, ik zie altijd eerst de screenshots wel ^^

Mh, ja, de 8ste film was wel goed ^^ Arme Team Rocket, ze zijn altijd de eerste de pineut XD En ja, dat met Pikachu huilen, dat was echt een Déja vu. XD
    By Me
    Slow Down And Look Around You, Throw Your To-Do List Away. The Clouds Look Like Sheep and Vice-Versa On A Do Nothing Day.

Wauw, dit had ik nog geen eens ontdekt. Eum, mag ik ook lid worden?

Ik kijk ook soms naar de screen shots maar naar de anime niet echt, maar dat komt omdat ik alles een btje herhaalt vind, Ash vecht tegen gymleaders, komt team rocket tegen, en dan verliest hij ergens in de pokemon league, en hij heeft na caterpie/pidgeotto nooit meer twee vershillende pokemon in een aflevering gevangen, hij wil pokemonmaster worden, maar hij heeft in 400 nog wat aflevering slecht iets van 45 verschillende pokemon op zijn dex, en nota bene verwisselt hij zijn team heel weinig keren. Daarom houdt ik er niet echt van, en nu ga ik ook niet meer naar de screenshots kijken, wnat ik wil verdere nieuwe pokemon ontwijken.

Quote Originally Posted by umbreunatic
    Ik kijk ook soms naar de screen shots maar naar de anime niet echt, maar dat komt omdat ik alles een btje herhaalt vind, Ash vecht tegen gymleaders, komt team rocket tegen, en dan verliest hij ergens in de pokemon league, en hij heeft na caterpie/pidgeotto nooit meer twee vershillende pokemon in een aflevering gevangen, hij wil pokemonmaster worden, maar hij heeft in 400 nog wat aflevering slecht iets van 45 verschillende pokemon op zijn dex, en nota bene verwisselt hij zijn team heel weinig keren. Daarom houdt ik er niet echt van, en nu ga ik ook niet meer naar de screenshots kijken, wnat ik wil verdere nieuwe pokemon ontwijken.
    Ben ik het helemaal mee eens. Vanochtend ook weer, alles was ZO voorspelbaar. Het is bijna niet leuk meer.
    Pokedex:

Hoenn: 202 seen, 202 owned
    National: 384 seen, 384 owned

Say this out loud:
    I am sofa king wee todd id.

daar ben ik het ook mee eens.
    vroeger vond ik het leuker, toen het nog orgineel was.. toen wou ik echt geen aflevering missen! ik kijk het nu nog wel eens als er toch niks anders is maar het valt echt tegen.
    trouwens, mensen tussen de 13 en 16 die van pokemon houden?
    dan kan ik toch zeggen dat ik me aangesproken voel want ik ben 14 =D
    oh nog even mijn favoriete pokemon trouwens.
    1. Arcanine
    2. Absol
    3. Quilava
    de 2e en 3e staan niet vast, die veranderen nog steeds. maar arcanine is al vanaf het begin mn favoriet.
    -Big Muse fan-
    Everything about you is so easy to love.

-.:The Call for Crows:. © by me-
    Click banner to go to my Deviantart.

^Umbreonatic:
    Toen ik mijn pokemon Ruby kocht, had ik nog geen enkele van de 3e generatie pokemon gezien. Alles wat ik tegenkwam was nieuw. (Ik keek toen nooit voor pokemon op internet). Dat was geweldig, dus heb ik voor D/P ook een tijdje overwogen alle nieuwe pokemon en nieuwe dingen te ontwijken. Maar dat gaat helaas niet meer lukken.

Ja ik vind Ash ook een beetje verpest, ze moeten er gewoon een nieuw Character ingooien die Ash, Brock, May en Max vervangt. Veel zullen het hier niet mee eens zijn, maar de serie wordt zeker weten wel weer een tijdje aantrekkelijk om naar te kijken, om te zien wie 'die nieuwe' is en hoe hij het er vanaf brengt. Nog een reden dat ik dat zou willen is omdat ik Pikachu zat ben. Hij is zo goed als onoverwinnelijk in de anime en zelfs voor pokemon ongeloofwaardig.

Ik kijk ook niet alle nieuwe afleveringen (de Japanse), maar nu wil ik wel weer alle afleveringen zien die nu 's middags worden uitgezonden. IK vind dat heerlijk, nu vooral omdat Ash nog zo'n 'groentje' is in Pokémon. XD

Maar idd, het wordt misschien een beetje saai. Maar ik vind het wel leuk met Drew er in. (rivaal van May met Pokémon coordinatie.) *is grote fan van hem* Yay! ^^
    By Me

Megajunior: will je echt weer een nieuwe trainer hebben die alles nog moet leren? ik bedoel, dat word dan gewoon Ash V. 2.0, niet echt aantreklkelijk omdat het allemaal al eens gedaan is.

mistynia: ja, de anime word idd een beetje saai, maar zelf betwijfel ik of dat aan ash ligt. ik bedoel op de een of andere mnaier blijft het personage toch wel interresant, al was ie vroeger leuker) verder ligt het ook niet aan may
    de contests zijn verdrissend, en de tegenstanders van may interresant (drew en harley in ieder geval wel)

nee, ik geef de schuld aan brock en max. brock heeft geen nut meer. hij doet zijn flirt act, en kookt. verder heeft hij niks te doen. Max was okay, voor een aflevering of 3. in mijn ogen heeft hij totaal geen nut, en heet het personage de diepgang van een stuk karton. echt waar, verwijder max en brock. voeg een nieuwe trainer toe, en geef misty een nieuwe kans. laat ash zijn Pikachu minder vaak gebruiken, en doe iets origineels met Team Rocket, of voeg een nieuw team toe (geen magma/aqua, want die waren lame)

oh, arcaninedarkcrow: jij houd dus van vuurpokémon? dat brengt mij eigenlijk op een vraag voor iedereen (als ik hiermee regels overtreed dan hoor ik het wel) maar: welke starter type kies jij meestal, en welke starters (1 uit iedere generatie) zijn jouw favorieten?

^Dreamer:
    Wie zegt dat hij/zij een groentje moet zijn? Ze kunnen net zo goed de avonturen van een proffesionele trainer laten zien.

Welke starter type kies jij meestal, en welke starters (1 uit iedere generatie) zijn jouw favorieten?
    generatie 1: ongetwijfeld Bulbasaur
    generatie 2: Totodile, maar niet met een grote voorsprong, want ik vind de anderen ook erg leuk.
    generatie 3: Torchic, weer niet met en grote voorsprong, Treecko en Mudkip zijn ook geweldig.
    Alle generaties: Bulbasaur, nostalgische redenen. Het was de eerste pokemon die ik ooit zag.
    (Ik nam aan dat het om de eerste van elk van de evoluties ging)

1charmander
    2chikorita
    3mudkip

@ megajunior, het lukt mij wel aardig al ben ik pas een maand (ofzo) bezig, dus ik heb alleen de 5 niewste niet gezien. Ik had alle pokemon in de derde allang gezien, en in de rest van de versies was het gewoon bijna net zo als nu, ik bedoel je kan ze nooit allemaal ontwijken, die legendaries komt ik ook wel zeker tegen voor ik de game speel( ja ik al wel gehoord dat het legendaries zijn en dat ze de boxart zijn), maar voor de rest begin ik dan gewoon soort van opnieuw en dat is altijd wel leuk. Het is trouwens wel mogelijk zelfs hier, want ik heb de avatars en plaatjes gedisabled, dus ik zie slechts jullie ding met de gymleader erop, nu maar hopen dat Joe daar nog voor minimaal een jaar geen nieuwe van maakt, anders moet ik het forum gaan ontwijken, ik ontwijk nu al de site (zoveel mogelijk) of kom via andere ingangen binnen, ik bedoel de fr lg section (bijvoorbeeld). Maar idd het is en blijft lastig vooral omdat nieuw pokemon overal kunnen opduiken, em je moet natuurlijk uitkijken voor die slechte titels, die mensen aan threads geven.

ja, inderdaad, als je nieuwe Pokémon wilt ontwijken, zul je het nog moeilijk gaan krijgen. nou ja, denk dat je hier wel goed zit voorlopig

leuk trouwens dat jour starters (umbreunatic) de zelfde zijn als mijn favorieten

Charmander in de eerste generatie...gevolgde door Bulbasaur en dan Squirtle (hoewel het tusen die 2 niet veel scheelt)

Chikorita in generatie 2, dan Cyndaquil, en dan pas totodile,

en in de 3e Mudkip, dan komt denk ik torchic, en dan treecko.

en ja megajunior, het ging inderdaad om de eerste evoluties. die kies je tenslotte aan het begin van het spel, niet de ge-evolueerde vormen.

oh, en over de anime, als je begint met een ervaren trainer mis je het begin van zijn/haar ries, en leef je in mijn mening minder mee met zo'n persoon. je weet niet wat hem heeft geleid tot wat ie nou is, etc. etc.

Ash hebben we meegemaakt vanaf het moment dat ie Pikachu kreeg, en je hebt hem zien groeien door de seizoenen heen. dat is wat de anime toch nog interresant maakt. daarbij hoopte ik dat Ash eiundelijk eens zou bekennen wat hij voor Misty voelde, maar dat gebeurde nooit....
    Last edited by Dreamer; 10th July 2006 at 3:37 PM.

Oke, je hebt toch wel gelijk wat Ash betreft. Alleen zullen de afleveringen nooit meer zijn wat ze in het eerste seizoen waren...

idd ja dezelfde, en de rest is bij mij bijna hetzelfde squirtle net iets beter dan bulbasaur, cyndaquil beter dan totdile, alleen treecko beter dan torchic, niet erg veel. maar overal zijn mudkip en chicorita het beste en dan cyndaquil, die kanto starters doen mij eigenlijk niet zo veel.

Welke starter type kies jij meestal, en welke starters (1 uit iedere generatie) zijn jouw favorieten
    De eerste: nou, ik heb alleen Yellow, dus dat is alleen Pikachu, maar als ik de andere had zou ik voor Squirtle gaan. ^^
    De Tweede: Chikorita. Een schatje XD
    De derde: Dat verschilt altijd bij mij, op dit moment heb ik Treecko.
    Mijn favo's zijn: Squirtle, Totodile en Mudkip. Water Pokémon, oh yeah! XD
    By Me

Page 11 of 377 FirstFirst ... 7891011121314152161111 ... LastLast