View Poll Results: What do you think of the Netherlands?

Voters
468. You may not vote on this poll
  • Yaaaaay!

291 62.18%
  • Great!

57 12.18%
  • Good. :

51 10.90%
  • |Bad!

20 4.27%
  • I hate them all! >:O

49 10.47%
Page 3 of 377 FirstFirst 12345671353103 ... LastLast
Results 51 to 75 of 9402

Thread: The Dutch Pokémon Club

ik zou ook wel lid willen worden wordt gek van al die amerikanen

OK. *voegt toe* Wauw twee nieuwe members in een paar minuten!

weet iemand of er nog een event komt in nederland om deoxys jirachii of celebi te krijgen?

Zover ik weet niet... maar er is pas een evenent geweest waar je Deoxys kon halen, de Pokémon Dagen. Nou ja, verder kunnen we alleen maar afwachten...

ok dan maar wachten mijn favo pokemon i electric het is altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven maar kan iemand mijnou uitleggen hoe het met volt tackle zit?

Dat kun je toch gewoon op Serebii lezen? Ok dan:

Eerst moet je Pikachu's vangen tot je er een hebt die een Light Ball bij zich heeft. Stuur die Light Ball naar Emerald. Dan neem je een Ditto en een Pikachu, en geef de Pikachu de Light Ball. Dan stop je ze samen bij de Day-Care, er komt een ei, en uit dat ei komt een Pichu met Volt Tackle.

Tip voor als je Pikachu's wilt vangen: zorg dat de eerste Pokémon in je party Static als ability heeft!

ok dan sorry voor de moeite

Quote Originally Posted by Prof. 9
    Natuurlijk! *voegt toe* Ben jij soms een Wobbuffet lover?
    Jep, Wobbuffet's zijn mn favorieten. Ik heb in FR zelfs een hele box vol met Wobbuffets en Wynauts :P Ik zoek nog een Shiny Wobbuffet, om het helemaal af te maken

Credits for egg goes to Tetsusaigas WindScar!

I don't calculate stat values, I don't use cheating devices, I don't breed my way to perfection, and I don't care about natures. I catch my Pokemon the way they are, and treat them like individuals instead of brainless drones. If you use this philosophy, copy & paste this into your signature. (Started by Tyranitar)

Ik ken nog een Wobbuffet lover, maar die is van een ander forum.

Er zijn veel Wobbuffet lovers, vind je het gek; hij is zo vet :P

Credits for egg goes to Tetsusaigas WindScar!

I don't calculate stat values, I don't use cheating devices, I don't breed my way to perfection, and I don't care about natures. I catch my Pokemon the way they are, and treat them like individuals instead of brainless drones. If you use this philosophy, copy & paste this into your signature. (Started by Tyranitar)

Hey, Prof. 9, kan ik ook lid worden? Brengt dat nog enige verplichtingen met zich mee? En ja gelukkig is er een plaats waar je gewoon nederlands kan spreken en niet gestoord wordt door mensen die zeggen dat je in het engels een spelfout maakt.
    my friendcode is 0146-9705-1096.
    Don't forget to pm your friendcode

Quote Originally Posted by Prof. 9
    Hoi, skatervince *voegt toe*

Hey, bedankt MegaJunior!
    Graag gedaan^^
    [IMG]http://i37.*******.com/2qn42l1.jpg[/IMG]
    [Credits to Saffire Persian for this banner!]

w00t, nog meer leden. Het wordt hier alsmaar drukker en drukker ^^
    By Me
    Slow Down And Look Around You, Throw Your To-Do List Away. The Clouds Look Like Sheep and Vice-Versa On A Do Nothing Day.

lachen ik wil ook:P ik ben gronings(H)
    My Pearl friend code and name.
    3823 5111 2827 - Ezra
    Feel free to add me.

PM me if you have a Celebi or Jirachi that you want to offer me.
    I have some cool PkMn's to offer included some Legendary's!

Groningen, dat is in het norden, toch? ben ik niet lang geleden nog geweest. ik wil zoveel mogelijk zien nu ik daar de kans voor hebt.

ik las terug (1 pagina) een post waarin iemand typte gek te worden van al die americanen...we zijn niet allemaal slecht of gemean hoor
    Last edited by Californian_DJ; 24th June 2006 at 4:17 PM.
    Ditto is very sad. You know why? His friends are being wrongly killed. Please think of the Dittos. If you feel this way, copy and paste this into your sig. (Started by Missingno. Hunter)

Okee, Calefornian DJ. Ik gelooof je. ^__^

Dark Ezra, ben je ook een Steven fan? ^^

holy****ing hell ja cker
    3823 5111 2827 - Ezra
    Feel free to add me.

Welkom allemaal! *voegt toe*

Quote Originally Posted by ~Dark_EZRA~
    holy****ing hell ja cker
    ~Dark_EZRA~, lees de regels op de eerste pagina, schelden is verboden. 1 waarschuwing. Sorry, maar er zijn regels.

Quote Originally Posted by Californian_DJ
    Groningen, dat is in het norden, toch? ben ik niet lang geleden nog geweest. ik wil zoveel mogelijk zien nu ik daar de kans voor hebt.

ik las terug (1 pagina) een post waarin iemand typte gek te worden van al die americanen...we zijn niet allemaal slecht of gemean hoor
    dat was ik ik zeg neit dat ze gemeen zijn maar je wordt gek van ze
    ik bedoel daty is een forum voor pokemon en dan maak je een homo club
    dan denk ik echt is dat nou zo belangerijk?

Nou, moet wel anderen respecteren. Het gaat niet altijd hier over pokémon, en zijn nog meer andere clubs dat helemaal niets te maken heeft met Pokémon. En vaak worden dus diegene die homo zijn niet geaccepteerd en dus is er een homo/lesbienne club. Laat ze toch.
    By Me
    Slow Down And Look Around You, Throw Your To-Do List Away. The Clouds Look Like Sheep and Vice-Versa On A Do Nothing Day.

klopt, vooral in de United States is Homesexuality nog steeds iets wat niet echt geacceptert word. ik vind dit gewoon "belachelijk" (sp), en heb er zelf geen moeite mee. ik zie ook clubs waarover ik denk: "is dat nodig", maar wie ben ik om daar over te ordelen.

anyway, ik ben weer weg, mijn oom word boos. hij vind het onsin wanneer ik "uitslaap" (?)
    Ditto is very sad. You know why? His friends are being wrongly killed. Please think of the Dittos. If you feel this way, copy and paste this into your sig. (Started by Missingno. Hunter)

Precies. Van mij mogen ze homo zijn als ze daar gelukkig van worden. En, ja...Sommige clubs, maar goed ieder zijn eigen smaak. ^^

ja, een vriend van mij is homosexual, en het word hem behoorlijk moeilijk gemaakt soms. ik hoor wel eens dat San Francisco tollerant is als het om homosexuals gaat, maar in de reality valt dat toch tegen. meer tolerant dan de rest van de United States, maar op dat punt kunnen wij nog wel iets van Nederland leren.

van mij mogen ze zo'n club hebben, maar daardoor plaatsen ze zich zelf wel in een hokje, zeg maar. En mm ja misschien is Nederland vrijer en misschien wel de koploper van alle landen ter wereld, maar nog altijd wordt het gebruikt als scheldwoord, het kan gewoon nog veel beter!

ook voor de andere vragen:
    mijn favorite pokemon: umbreon,swampert, meganium,houndoom,nidoqueen en dewgong.
    en mijn favorite type: dark.

verder nog want ik neem aan dat veel van jullie zullen kijken( verwachting:11,5 miljoen kijkers), veel plezier met het kijken van Nederland tegn Portugal.(misschien reageer ik hier nog een keer voordat de wedstrijd begint, als iemand anders iets heeft gezegd hierover of als er een nieuwe vraag is)
    my friendcode is 0146-9705-1096.
    Don't forget to pm your friendcode

weetje wat kut is als het hier smiddags is is het op serebii in de nacht/avond:P
    Dus als wij dan posten kunne we lang wachte op reactie
    3823 5111 2827 - Ezra
    Feel free to add me.

Page 3 of 377 FirstFirst 12345671353103 ... LastLast