Page 218 of 218 FirstFirst ... 118168208214215216217218
Results 5,426 to 5,436 of 5436

Thread: No Boundaries: Pokemon x Pokemon Shippings

  1. #5426
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    my secret lair
    Posts
    2,244

    Default

    Quote Originally Posted by PrinceCherry View Post
    Really? Welp, I will try to think of a name for that too; as for Deoxys/Meloetta, I was thinking SpaceMelodyShipping, but it sound kinda, I don't know...

    (Also, my most recent Black playthrough had made me ship Sawk/Scrafty.)
    I think it's an ok name but it's up to you.

    Scrafty and Sawk is also free.

  2. #5427
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Cybertron
    Posts
    13

    Default

    Well, the SpaceMelodyShipping name is starting to grow on me, I'm gonna let that be the name of Deoxys/Meloetta.

  3. #5428
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    my secret lair
    Posts
    2,244

    Default

    Quote Originally Posted by PrinceCherry View Post
    Well, the SpaceMelodyShipping name is starting to grow on me, I'm gonna let that be the name of Deoxys/Meloetta.
    yeah it seems fine
    is you post it in here that'll make sure you get the name.

    http://www.serebiiforums.com/showthr...oint-5/page163


    have to admit it does seems to to be ship i'm surprised wasn't named.

  4. #5429
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Cybertron
    Posts
    13

    Default

    Quote Originally Posted by Luthor View Post
    yeah it seems fine
    is you post it in here that'll make sure you get the name.

    http://www.serebiiforums.com/showthr...oint-5/page163


    have to admit it does seems to to be ship i'm surprised wasn't named.
    Alright, gonna post there right now.
    And yeah, I almost thought it would have a name already, but it seems not a lot of people thought about those two.

  5. #5430

    Default

    MajoraShipping is one of my favorite Pokemon x Pokemon pairings. Both Duskull and Yamask's dex entries lead me to think that they go well together, plus I just love how they both have masks. I've shipped them forever.




  6. #5431
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Don't ask unless you know, USA
    Posts
    122

    Default

    Favorite two are:
    VineShipping Ash's Bulbasaur and May's Bulbasaur
    KrazyShipping Team Rocket's Meowth and Ash's Pikachu
    Don't know about many others.

    ~ashiemore
    I really need something to put here.

  7. #5432

    Default

    WaterfallShipping: Lugia X Suicune
    FairyShipping: Azelf X Mesprit
    FlameShipping: Typhlosion X Ninetales
    SunlightShipping: Flareon X Espeon
    StormcloudShipping: Jolteon X Umbreon
    LonelyShipping: Banette X Eevee

    Okay, I'm just gonna go make a fic with these.
    Ain't no party like a Pokemon Party!


    dA: FabulousMaggot
    YouTube: Fabulous Maggot
    Tumblr: Mesprit-in-the-tardis


    SoulSilver Friend Code:
    1162 9266 7947

  8. #5433
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    my secret lair
    Posts
    2,244

    Default

    Quote Originally Posted by Mesprit In The TARDIS View Post
    WaterfallShipping: Lugia X Suicune
    FairyShipping: Azelf X Mesprit
    FlameShipping: Typhlosion X Ninetales
    SunlightShipping: Flareon X Espeon
    StormcloudShipping: Jolteon X Umbreon
    LonelyShipping: Banette X Eevee

    Okay, I'm just gonna go make a fic with these.
    okay i love the idea of a fic with these shippings but should point out


    HydromancerShipping isLugia & Suicune. WaterfallShipping is already Chuck & Pryce

    RubusShipping is alreadyAzelf & Mesprit. FairyShipping is already Tucker & Mesprit

    EmeraldHillShipping is already Ninetales & Typhlosion. FlameShipping is already Growlithe & Houndour

    SunsetShipping is already Espeon & Flareon. SunlightShipping is already Lucas & Solana

    ShadowStormShipping is already Jolteon & Umbreon. StormcloudShipping is already Glaceon, Jolteon & Umbreon

    banette & eevee isn't yet named i believe LonelyShipping is already Brock & Melody

    http://shipping.bulbagarden.net/listaz.html this is the list if it helps.
    Last edited by Luthor; 17th June 2013 at 11:25 PM.

  9. #5434

    Default

    Quote Originally Posted by Luthor View Post
    okay i love the idea of a fic with these shippings but should point out


    HydromancerShipping isLugia & Suicune. WaterfallShipping is already Chuck & Pryce

    RubusShipping is alreadyAzelf & Mesprit. FairyShipping is already Tucker & Mesprit

    EmeraldHillShipping is already Ninetales & Typhlosion. FlameShipping is already Growlithe & Houndour

    SunsetShipping is already Espeon & Flareon. SunlightShipping is already Lucas & Solana

    ShadowStormShipping is already Jolteon & Umbreon. StormcloudShipping is already Glaceon, Jolteon & Umbreon

    banette & eevee isn't yet named i believe LonelyShipping is already Brock & Melody

    http://shipping.bulbagarden.net/listaz.html this is the list if it helps.
    Oh. I didn't know they had legit names xD

    Although I still can't think of one for Banette X Eevee.
    um

    abandonlonlinessshipping/shotdead
    Ain't no party like a Pokemon Party!


    dA: FabulousMaggot
    YouTube: Fabulous Maggot
    Tumblr: Mesprit-in-the-tardis


    SoulSilver Friend Code:
    1162 9266 7947

  10. #5435
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    my secret lair
    Posts
    2,244

    Default

    Quote Originally Posted by Mesprit In The TARDIS View Post
    Oh. I didn't know they had legit names xD

    Although I still can't think of one for Banette X Eevee.
    um

    abandonlonlinessshipping/shotdead
    banette and eevee is a tough one.

  11. #5436
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    Home
    Posts
    27

    Default

    Are pokemon OCs allowed?

Page 218 of 218 FirstFirst ... 118168208214215216217218

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •