Page 405 of 643 FirstFirst ... 305355395401402403404405406407408409415455505 ... LastLast
Results 10,101 to 10,125 of 16060

Thread: Rate The Avatar Above You. (Rule update. 01.09.14)

  1. #10101
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Georgia, U.S.A
    Posts
    3,491

    Default

    8/10

    Good.

  2. #10102
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Giving ya the cold shoulder
    Posts
    324

    Default

    9/10 Ive always loved hpw the DW art looks like for pokemon (except for glaceon. it looks so friggin wiered...)
    [IMG]http://oi42.*******.com/no61ic.jpg[/IMG]


    Credits to FairyWitch for the buttons and Sworn Metalhead for the Userbar!

  3. #10103
    Join Date
    May 2008
    Location
    Hotel Cortez
    Posts
    58,799

    Default

    7/10 - Cute.

  4. #10104
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    Nintendo Headquarters
    Posts
    196

    Default

    7/10 sorta funny playful


  5. #10105
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    Coumarine City
    Posts
    1,243

    Default

    9/10
    Cool Outfit.

  6. #10106
    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Fargo, North Dakota
    Posts
    870

    Default

    5/10 ugh, ash

    Wild Future ~ Tyrone Walpole
    Credit
    I have claimed the Almighty Charizard.

  7. #10107
    Join Date
    May 2013
    Location
    Owl City/TARDIS (nah Ohio) :(
    Posts
    331

    Default

    6/10

    Just a sprite, not anything too eye catching in my opinion...
    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there... ~ The Real World by Owl City

  8. #10108
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    IL
    Posts
    3,123

    Default

    7/10 - Serperior is rad. Not my favorite picture of it, but rad nonetheless.

  9. #10109
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Place With Many Tourists
    Posts
    494

    Default

    6/10 The chibi-ness of it is kinda disturbing.
    Quote Originally Posted by bobandbill
    Quote Originally Posted by zomegax7249
    So now it's not enough that we beat the NPCs, now we have to steal their clothes as well? Isn't this basically mugging them?
    Suddenly the aim of the Pokémon games is apparent. It isn't to catch them all, or to be the best trainer, or to learn about the values of friendship with strange monsters that can breathe fire and whatnot.

    It's to beat up other people for their hats and jackets.
    3DS FC: 0018-1095-7707
    Friend Safari: Pancham, Mankey, and Breloom
    Accepting any except for Electric
    PM me before you add me

  10. #10110
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Kalos
    Posts
    1,738

    Default

    7/10. Looks fine, kinda suspicious lol.

    Amourshipping Ash x Serena forever love!~ ♪ <3

  11. #10111
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Apocrypha
    Posts
    6,674

    Default

    Dislike - I want them to fall. 4/10

    You are a catch 22, either way I miss out
    All of the grief I give you
    It's energy I can't live without
    But I could stand you one more night

  12. #10112
    Join Date
    May 2008
    Location
    Hotel Cortez
    Posts
    58,799

    Default

    6/10 - It's fine.

  13. #10113
    Join Date
    May 2013
    Location
    Owl City/TARDIS (nah Ohio) :(
    Posts
    331

    Default

    Why is everyone hating on Ash and Pikachu?

    6/10

    It's ok...
    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there... ~ The Real World by Owl City

  14. #10114
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    That place called home
    Posts
    1,813

    Default

    7 Very....Serperior-ish

    Miju^^;

  15. #10115
    Join Date
    May 2013
    Location
    Owl City/TARDIS (nah Ohio) :(
    Posts
    331

    Default

    8/10

    Oshawott rules!
    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there... ~ The Real World by Owl City

  16. #10116
    Join Date
    May 2008
    Location
    Hotel Cortez
    Posts
    58,799

    Default

    7/10 - It's got charm.

  17. #10117
    Join Date
    May 2013
    Location
    Owl City/TARDIS (nah Ohio) :(
    Posts
    331

    Default

    6/10

    The same as before...
    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there... ~ The Real World by Owl City

  18. #10118
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Giving ya the cold shoulder
    Posts
    324

    Default

    8/10 Even though 5 people i talk with frequently have this avi >.>
    [IMG]http://oi42.*******.com/no61ic.jpg[/IMG]


    Credits to FairyWitch for the buttons and Sworn Metalhead for the Userbar!

  19. #10119
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Apocrypha
    Posts
    6,674

    Default

    7/10 .

    You are a catch 22, either way I miss out
    All of the grief I give you
    It's energy I can't live without
    But I could stand you one more night

  20. #10120
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Georgia, U.S.A
    Posts
    3,491

    Default

    8/10

    Charizard.

  21. #10121
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Apocrypha
    Posts
    6,674

    Default

    You don't say?

    lol, I like Herdier's DW art. 9/10

    You are a catch 22, either way I miss out
    All of the grief I give you
    It's energy I can't live without
    But I could stand you one more night

  22. #10122
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Kalos
    Posts
    1,738

    Default

    7/10. Not the best screenshot of Charizard but still cool.

    Amourshipping Ash x Serena forever love!~ ♪ <3

  23. #10123
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Giving ya the cold shoulder
    Posts
    324

    Default

    8/10 ash is best when serious!
    [IMG]http://oi42.*******.com/no61ic.jpg[/IMG]


    Credits to FairyWitch for the buttons and Sworn Metalhead for the Userbar!

  24. #10124
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    That place called home
    Posts
    1,813

    Default

    Glaceon ^o^

    9/10 Miju

  25. #10125
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Place With Many Tourists
    Posts
    494

    Default

    8/10 it's autowash yay for Oshawott
    Quote Originally Posted by bobandbill
    Quote Originally Posted by zomegax7249
    So now it's not enough that we beat the NPCs, now we have to steal their clothes as well? Isn't this basically mugging them?
    Suddenly the aim of the Pokémon games is apparent. It isn't to catch them all, or to be the best trainer, or to learn about the values of friendship with strange monsters that can breathe fire and whatnot.

    It's to beat up other people for their hats and jackets.
    3DS FC: 0018-1095-7707
    Friend Safari: Pancham, Mankey, and Breloom
    Accepting any except for Electric
    PM me before you add me

Page 405 of 643 FirstFirst ... 305355395401402403404405406407408409415455505 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •