Page 4 of 11 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 270

Thread: Quotes of Fizzah Bubbles!

  1. #76
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Lancaster
    Posts
    1,352

    Default

    Skru: XFD
    Skru: *points at SMJ's post*
    Sasuke: [goes to see]
    Skru: *laughs extremely hard at you*
    Skru: oh dear lord
    Skru: that's too funny
    Sasuke: xfd
    Sasuke: If only he could reach my head
    Skru: xfd
    Skru: o0-
    Skru: wait
    Skru: o0
    Skru: woah
    Sasuke: o0
    Sasuke: Stop there
    Skru: o0
    Skru: woah
    Sasuke: Stop
    Skru: which head
    Skru: woah
    Sasuke: ERK
    Skru: xfd
    Sasuke: I said stop!
    Skru: *rolls around madly*

  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1,411

    Default

    AnotherFan: You are like the king of close calls.

    After that I won 4 races in MK: DS against him, and in 3 of them, less than a second separated us.
    Last edited by ForeverFlygon; 20th December 2005 at 7:27 PM.

  3. #78
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    That thar place where der land
    Posts
    1,688

    Default

    FBSW3: I'm gonna change my name to something really stupid next month
    ssgary333: lol
    FBSW3: like SABRINAiHEARTu4EVA1112463**~~

    FBSW3 = SW
    ssgary333 = me

  4. #79

    Default

    TorkoalStu: demonic children lol
    TorkoalStu: so your going to make lots of demonic pokemon right? lol
    FanaticForRP: :P Well...let's just say my updatee'll see more blood than the Red Cross.

    TorkoalStu: Torkoal Stu
    FanaticForRP: Ushi

    Had to quote this *fl33s from Ushi's bloody wrath*
    Last edited by Torkoal Stu; 24th December 2005 at 6:36 AM.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    The Real World
    Posts
    3,765

    Default

    Wayne: Please people my my things. >.>
    Joe: my my things?
    Wayne: >.>
    Furizaa/Haku: lol!
    Furizaa/Haku: Wayne is PWNED!
    Wayne: o.o;

    Right, Furizaa and Haku had the same name, and I dunno which one said it, so I put Furizaa/Haku so that I'm right no matter who said it.

  6. #81
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    WA
    Posts
    2,150

    Default

    Tailsfox17: *hugs Sarina* I want a plush like this

    Sir Skrusti: hehe

    Tailsfox17: really, I'd love an Ampharos plush

    Sir Skrusti: hmm

    Tailsfox17: I'd sleep with it every night

    Sir Skrusti: I could order one

    Sir Skrusti: o0

    Sir Skrusti: Ooook

    Sir Skrusti: never mind

  7. #82
    Join Date
    May 2005
    Posts
    120

    Default

    Ushi No Tane: LW.
    Ushi No Tane: you have a new responsibilty.
    Lonely Wanderer: Oh do I?
    Ushi No Tane: You get to bug me if i slack off. :3
    Lonely Wanderer: XD
    Ushi No Tane: I hereby give you permission to bug me.
    HakuBlue: I could've done that
    HakuBlue: :P
    Ushi No Tane: I sdon't like you though, HB. XD
    HakuBlue: *shot*
    HakuBlue: ;-;
    HakuBlue: I say it's feminism!
    HakuBlue: Feminism!
    Ushi No Tane: What can i say?
    Ushi No Tane: I hate men. XD
    Lonely Wanderer: Ouch...
    HakuBlue: Is is because we can pee standing up?
    Lonely Wanderer: LMAO XD

  8. #83
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    In the shadows of your mind...
    Posts
    2,926

    Default

    Sir Skrusti: I've become your lapdog apparently o0
    Sir Skrusti: woof woof?
    Fiery Tess: Apparently so
    Sir Skrusti: xfd
    Sir Skrusti: two words *points up* woof woof
    Fiery Tess: *patpat* Good puppy
    Sir Skrusti: *pants* :P
    Fiery Tess: *quotes*

  9. #84
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    In a place I don't call home
    Posts
    1,525

    Default

    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    I'm 18 levels from PC
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    just like me
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    :P
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    we get PC on the same day
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    unless you don';t have a stash of 8 candies
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    actually
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    I still have the candies on the Bank
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    18 of them..
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    lmao
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    I wanna sort of use them all at once..
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    we should make it that we get PC on the same day
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    that be sweet
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    yup
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    double festivity
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    we can be PC brothers ... or better yet partners ...
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    >>
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    <<
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    forget what I just said
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    *puts on black glass and flashes you with MIB thingy*
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    XD
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    but.. I'm not ...*coughs*black*coughs*
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    :P
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    well then ... we'll have to change it to Men in White Pants and Fancy White Dresscoat
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    MIWPFWD
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    XD
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    betcha can't pronounce that three times quickly
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    maybeh..
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    I have powers of Copy and Paste
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    *gasp*
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    amazing
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    you must teach me of this so called ... *angelic music plays* Copy and Paste
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    lol.. it can't be teached I'm afraid..
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    ye must borned with it..
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    ohhhh
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    in that case ... I'll have to put you to sleep and eat your children
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    I can't sleep right now..
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    *looks up from dead baby body* *wipes blood off of lips* *swallows last bit of flesh in his mouth* Well I'll just eat your chlidren now
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    .. the MONKEYS are watching me..
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    Monkeys? Ohh man ...I thought they were babies *pukes*
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    XD
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    well.. they are very similar to babies..
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    they don't talk, all they do is eat, sleep, poop, and stare at people
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    what the hell were you sleeping with Oo
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    I said I COULDN"T sleep, because I don't trust them..
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    *shiftry eyes*
    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ... says:
    sleep as in boom boom bang bang
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me says:
    XD

    <...Áżę×ËĄ...> so basically you're taking opposite pills ...= DF
    Instead of giving me false hopes and let me fly, you should have clipped my wings, and grounded me = Me

    The things I do for ye DF... *flees*

  10. #85
    Join Date
    May 2005
    Posts
    120

    Default Haku's being freaky... OO;;;

    Lonely Wanderer: *Chases all the boys, hitting them with burning pots and giving them third-degree burns*
    Torkoal Stu: oweeee
    HakuBlue: I like it hot!
    HakuBlue: :P

  11. #86

    Default

    Lonely Wanderer: SHUT THE HELL UP, WON'T YA?!
    HakuBlue: Woah..
    Torkoal Stu: D:
    HakuBlue: *backs away*
    Torkoal Stu: *ditto*
    HakuBlue: *ish afraid*
    Torkoal Stu: ditto actually o.o;;
    Lonely Wanderer: That's right, boys. XP
    Lonely Wanderer: *Ish calm now*
    Haku: well, it's too late
    Ushi No Tane:
    Ushi No Tane: *puts arm around LW*
    HakuBlue: I'm sure one of us already had a very wet accident..
    Ushi No Tane: Me and you, we'll get along just fine.
    Lonely Wanderer: Oh for sure.
    Lonely Wanderer: LOL XD
    Lonely Wanderer: ^ Haku's comment.
    Torkoal Stu: XD
    HakuBlue: literally scared the **** out of someone..
    HakuBlue: *points at zaa and flees*
    Torkoal Stu: poor Haku
    Torkoal Stu: :/
    Lonely Wanderer: Oh I can, trust me. *smirks*
    HakuBlue: pshh.. I didn't say 'twas me..
    Torkoal Stu: now i'm scared again D:
    Lonely Wanderer: =p
    HakuBlue: XD

    *fl33s*

  12. #87
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    That thar place where der land
    Posts
    1,688

    Default

    Furizaa: Zelda is a transy!
    Lonely Wanderer: Me too.
    Furizaa: lol!
    Lonely Wanderer: v.v
    Torkoal Stu: ditto to all comments
    Torkoal Stu: =D
    Furizaa: LW's a transy!
    Lonely Wanderer: *Ish tired*
    Furizaa: *quotes*
    Torkoal Stu: XD

  13. #88
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Texas
    Posts
    2,160

    Default

    Ushi: I fecking hate Mukuro.
    Furizaa: LOL! Why?
    Udhi: :P She's stealing Hiei away from Kurama.
    Furizaa: XD
    Furizaa: Oh yeah.
    Ushi: Stupid b*tch.
    Ushi: Needs to be beaten with a clothes hanger.
    Furizaa: :P
    Furizaa: *hands Ushi a clothes hanger*
    Ushi: >>; *prances off to the Makai*
    Furizaa: =D
    Furizaa: Have fun!
    Ushi: =D I will!
    Furizaa: Just remember to not get your clothes all bloody! =D
    Furizaa: Blood is hard to come out in the wash.
    Furizaa: =P
    Ushi: *puts on artist's smok*
    Furizaa: There you go, you go and kick some arse to defend all that is yaoi! =P

    :P Cow Seed, defender of all that is Yaoi! *cracks up*

  14. #89
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    The Black Lagoon
    Posts
    2,113

    Default


    Stu:
    since well Disco Stu rocks
    Trick:
    XD
    Stu:
    he does ;-;
    Stu:
    even Haku says so
    Stu:
    and if Haku says it, it must be true
    Stu:
    even ABL ages
    Stu:
    *agrees
    Stu:
    O:
    Trick:
    XD

  15. #90

    Default

    Trick:
    I can't find a good colour scheme for the Moogle Star
    Stu:
    heeheee moogle
    Stu:
    you quoted me D:
    Stu:
    moogle says thats mean
    Stu:
    MOOGLE!
    Trick:
    <_<
    Trick:
    =P
    Stu:
    D:
    Stu:
    do the moogle *dances*
    Trick:
    XD
    Stu:
    D: I dont see how this in funny
    Stu:
    *IS
    Stu:
    damn typos D:
    Trick:
    Well, I'm imaginin you in a Disco suit doing the Moogle Dance
    Stu:
    do you know what I look like?
    Stu:
    are you a stalker like FF and Gary?
    Stu:
    D:
    Trick:
    no <.<
    Trick:
    I'm imagining some kid with a torkoal as a head
    Stu:
    XD


    I thought I would do it in Trick's style D:

  16. #91
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    A place I shouldn't be *winks*
    Posts
    425

    Default

    Torkoal's TRUE Identity!

    -=[ForeverFlygon]=- says:
    I know you
    Disco Stu! says:
    in person
    Disco Stu! says:
    as in I dont know
    -=[ForeverFlygon]=- says:
    you're a guy with a torkoal for a head
    -=[ForeverFlygon]=- says:
    =P
    Disco Stu! says:
    x_x
    Kitsune, Unagi, Saru, Sakana, Ushi, Uma, Tori, Nezumi and etc. says:
    and a tortoise shell
    Kitsune, Unagi, Saru, Sakana, Ushi, Uma, Tori, Nezumi and etc. says:
    for a body
    -=[ForeverFlygon]=- says:
    >>

  17. #92
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Surrey, UK
    Posts
    1,108

    Default

    PX ProdigyX: ...
    PX ProdigyX: I suddenly want a jigglypuff
    Tomrob28: rofl
    Tomrob28: I'm sure I told you ages ago one would fit your team
    Tomrob28: XD

    PX ProdigyX: XD
    PX ProdigyX: I can actually see that
    PX ProdigyX: One with a friendly nature that gets ****** off easily
    PX ProdigyX: *Cleffa goes to hug Jiroubi*
    PX ProdigyX: *Jiroubi kicks it away like a beach ball*
    PX ProdigyX: *Suddenly ******, Cleffa runs back and starts to glow*
    PX ProdigyX: *BOOM!*
    PX ProdigyX: *Cleffa used Explosion!"
    PX ProdigyX: >_>;
    PX ProdigyX: I have to many thoughts

    Tomrob28: o0
    Tomrob28: XD
    .
    Quote Originally Posted by sakurauchicha12
    P.P.S- And what gender are you? Gay, Lesbian, Straight or Girl? Cuz' when I
    meet you I'll definitely punch the living daylights out of you.

  18. #93
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    A place I shouldn't be *winks*
    Posts
    425

    Default

    Na na na na na na Spiderman! says:
    Happy New Year!
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    lol
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    ah I missed it
    Na na na na na na Spiderman! says:
    lol
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    ah well
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    there's always 2007
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    unless my stalker kills me lol
    Na na na na na na Spiderman! says:

    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    lol
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    ah but you have made it another year
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    and guess what
    Na na na na na na Spiderman! says:
    what?\
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    you're gonna say *I'm going to Disneyland*
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    lol
    Na na na na na na Spiderman! says:
    lol
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    *congratulations! you have made it through another year... what are you gonna do now?*
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    *I'M GOING TO DISNEYLAND!*
    Na na na na na na Spiderman! says:
    =D
    OMFG I am SOOOOOOOOO on top of the world... biznatches!!!!!!!!!!!! says:
    *thinking of quoting that one*
    Na na na na na na Spiderman! says:
    XD

  19. #94
    Join Date
    May 2005
    Posts
    120

    Talking Haku, Haku, Haku...you're quite popular in these quotes. XD

    Haku: Lucy is not just ANY poochyena
    Haku: she's the bestest!
    Haku: ;P
    Haku: And yes, I know it ain't bestest..
    Furizaa: lol
    Lonely Wanderer: XD

    Note: Haku still thinks at Lucy being "The Best", or bestest. =p
    Last edited by Lonely Wanderer; 1st January 2006 at 6:32 AM.

  20. #95
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    In a place I don't call home
    Posts
    1,525

    Default

    Teehee:that's because I threaten all the time
    Teehee:and because I'm old/cranky
    Teehee:brb, I must do some switching
    Teehee:and NOT of genders
    Me:lol
    Me:so going to quote something..

    *flees*

  21. #96
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Dragon Quest III - Tantagel
    Posts
    360

    Default

    I keep mistaking everyone's identity... Fizzytopia Battle Plan 2 for Joined Adventure (Gary, I suggest looking at this, and of course we're gonna come up with something other than this).

    Alilatias: Hiya!
    tHeUsELeSsHeEro: yo yo
    Alilatias: So she wants to send the battle underwater...
    Alilatias: He!
    Alilatias: ><
    tHeUsELeSsHeEro: isn't furizaa a guy...?
    Alilatias: WTH is up with me today?!
    Alilatias: Anyways, I'm planning to evolve Saito... Blah, blah, blah... I'm just gonna have him cannonball into the pool by using Body Slam.
    tHeUsELeSsHeEro: oo
    Alilatias: That will hopefully make the water a bit shallower. The pool can't be THAT deep, can't it?
    tHeUsELeSsHeEro: i was gonna use lunatones rock throw
    Alilatias: Rock Throw? But what about everyone else in the pool? They'll get hurt too.
    tHeUsELeSsHeEro: hmm
    tHeUsELeSsHeEro: ya
    Alilatias: Besides, FB follows some attack principle set up by UPN. What I mean by that is that UPN has a list on how every attack works in FB.
    Alilatias: I'll give you the link.
    tHeUsELeSsHeEro: oo
    tHeUsELeSsHeEro: okie thanks
    Alilatias: http://pasbl.upnetwork.net/rules/att...criptions.html
    tHeUsELeSsHeEro: ahh
    tHeUsELeSsHeEro: pasbl
    Alilatias: It's in the PASBL section.
    tHeUsELeSsHeEro: i r in asb
    Alilatias: It's used for FB as well, or so I think.
    tHeUsELeSsHeEro: ahh
    tHeUsELeSsHeEro: not all of it
    tHeUsELeSsHeEro: if i im correct
    Alilatias: Let's see...
    Alilatias: Rock Throw (RK) -- The user picks up an object, usually a rock (almost anything can replace a rock), and throws it at the opponent to inflict moderate damage.
    Alilatias: What would he pick up? Oh, yeah! I have an idea!
    Alilatias: I was going to have Saito cannonball into the pool using Body Slam, right?
    Alilatias: >< Mabye this isn't a good idea...
    tHeUsELeSsHeEro: rofl
    Alilatias: Let's see... Saito uses Helping Hand, then prepares to use Body Slam, then Lunatone picks up Saito and hurls him into the water using Rock Throw.
    tHeUsELeSsHeEro: im gonna go invis
    tHeUsELeSsHeEro signed off at 11:45:36 PM.
    tHeUsELeSsHeEro: okie
    Alilatias: What about the others?
    tHeUsELeSsHeEro: hmm
    tHeUsELeSsHeEro: wait wait
    tHeUsELeSsHeEro: we might have too many pokes
    Alilatias: We shouldn't command everyone else anymore. By that, the Pokemon that aren't ours.
    Alilatias: I'm probably going to end up returning Hikari and just stick with Saito.
    tHeUsELeSsHeEro: i never commanded azumarill
    tHeUsELeSsHeEro: >_>
    tHeUsELeSsHeEro: hm
    Alilatias: Actually, I did. >.>
    tHeUsELeSsHeEro: so far we have Kon and Dani in the pool
    tHeUsELeSsHeEro: Hikari, Saito, and Tei out
    tHeUsELeSsHeEro: with Azumarill
    Alilatias: Dani and Kon is out too.
    tHeUsELeSsHeEro: i'm gonna return tei
    tHeUsELeSsHeEro: and let out lunatone
    tHeUsELeSsHeEro: nicked aeries
    Alilatias: So what is Kon gonna do?
    tHeUsELeSsHeEro: hmm
    tHeUsELeSsHeEro: dunno
    tHeUsELeSsHeEro: ice punch the water
    Alilatias: Furizaa is going to be so wierded out. ><
    Alilatias: If that Pokemon that knows Ice Beam ends up freezing Saito, then that'll probably be better. Either way, how can you dodge a frozen block of ice that's being hurld into the water?
    Alilatias: *hurled
    tHeUsELeSsHeEro: hmm
    tHeUsELeSsHeEro: im thinking of using my plushie on Yuna, my grovyle
    tHeUsELeSsHeEro: so double ice punch
    Alilatias: I don't think Gary's going to like it if you're using 3 Pokemon in the battle.
    tHeUsELeSsHeEro: i won't use lunatone
    tHeUsELeSsHeEro: but i doubt it
    tHeUsELeSsHeEro: i'd rather use lunatone
    Alilatias: Hm, that's still okay. I'm still going with the cannonball routine, since Saito can't do anything else for the time being.
    Alilatias: Besides, we gotta do something to at least get rid of some of the water.
    Alilatias: Oh! Mabye Leech Seed can absorb some of the water! But would that work?
    tHeUsELeSsHeEro: i'm putting lunatone for explosion
    tHeUsELeSsHeEro: so ill use explosion
    tHeUsELeSsHeEro: after telling everyone to get out
    tHeUsELeSsHeEro: :P
    Alilatias: You're gonna end up blasting everyone in the hallway. XD
    tHeUsELeSsHeEro: yeee
    tHeUsELeSsHeEro: flood the station
    Alilatias: Create a huge gaping hole in the base. Attract every person in the city nearby to come and beat up the Team Aqua members! XD
    tHeUsELeSsHeEro: rofl
    tHeUsELeSsHeEro: i'll use my sacred ash
    tHeUsELeSsHeEro: to explode lunatone again
    tHeUsELeSsHeEro: rofl rofl
    Alilatias: You're gonna kill everyone. XD
    tHeUsELeSsHeEro: do you have yours?
    Alilatias: Yeah.
    tHeUsELeSsHeEro: rofl
    tHeUsELeSsHeEro: explode 3 times!
    Alilatias: I don't know about the trainers though. We'd be dead by the time Lunatone explodes the first time. XD
    Alilatias: EVERYONE would be dead! ><
    tHeUsELeSsHeEro: rofl
    Alilatias: Everyone in the zone would be dead! XD
    tHeUsELeSsHeEro: whoohoo!!
    tHeUsELeSsHeEro: BOOM BOOM

    Alilatias = Me
    tHeUsELeSsHeEro = Ichimaru
    Last edited by Alilatias; 2nd January 2006 at 8:15 AM.

  22. #97

    Default

    Torkoal Stu: are you going to genderbend a male?
    FanaticForRP: Miltank are female only. D:
    Torkoal Stu: oh damn XP
    FanaticForRP: Duh, Tork.
    Torkoal Stu: dont duh me missy Ushie
    FanaticForRP: Rspect your elders little boy!
    Torkoal Stu: pshaw!
    FanaticForRP: RESPECT THEM!
    Torkoal Stu: *hides*
    Torkoal Stu: your scaring me
    Torkoal Stu: D:
    Torkoal Stu: fear is a type of respect
    FanaticForRP: D:<
    Torkoal Stu: *runs to hide*
    FanaticForRP: Respect my authority, biatch!
    Torkoal Stu: neu
    Torkoal Stu: I don't respect anyone
    Torkoal Stu: *fl33s*
    FanaticForRP: D:<
    FanaticForRP: *goes off to step no torkoal eggs*
    Torkoal Stu: NOOOOOOO! ;-;
    FanaticForRP: Respect me then.
    Torkoal Stu: I respect the Torkoal eggs if that counts
    FanaticForRP: D:< No it doesn't.
    Torkoal Stu: then sorry D: *steals eggs and fl33s*
    FanaticForRP: D:< Just for that I'm gonna behead a torkoal in my next update.
    Torkoal Stu: EVIL!
    Torkoal Stu: :'(
    Torkoal Stu: Torkoal D;
    Torkoal Stu: i'm going to give (member name edited out) a Milktank that cannot be traded now
    Torkoal Stu: or put in adoption
    FanaticForRP: <:O
    FanaticForRP: *>:o
    FanaticForRP: That's just cruel to the miltank...
    FanaticForRP: Wht did miltank ever do to you?
    Torkoal Stu: what did the Torkoal ever do to you?
    Torkoal Stu: :O
    FanaticForRP: They were ugly...
    Torkoal Stu: ;-; thats just sick and mea
    Torkoal Stu: *mean
    Torkoal Stu: in my religion Torkoal hating is a sin
    FanaticForRP: D: But Stu they are ugly!
    Torkoal Stu: I think there cute!
    FanaticForRP: How can you think they're cute?!
    Torkoal Stu: *they're
    Torkoal Stu: because I can!
    Torkoal Stu: Torky is cuter than all other Torkoals
    Torkoal Stu: he just screams cuteness
    Torkoal Stu: =D
    FanaticForRP: D: Miltank is cuter...
    Torkoal Stu: Grimmer is cuter than Milktank
    Torkoal Stu: actually thats not true
    Torkoal Stu: but stll :/
    FanaticForRP: D: torkoal are fugly and they scare me, okay?
    Torkoal Stu: XD!
    FanaticForRP: D: They do, all turtly and ****, if i saw one lumbering down the street I'd scream and hde in a tree.
    Torkoal Stu: XD!!! *quotes*
    FanaticForRP: >.> That's nice of you, undermine my fear of big fiery totoises from HELL....*hides in closet and weeps*
    Torkoal Stu: i'm sorry
    Torkoal Stu: i'm not really
    Torkoal Stu: D:
    FanaticForRP: D:
    Torkoal Stu: *hugs then gets shot*
    FanaticForRP: no, quote.
    FanaticForRP: i like publicity.
    Torkoal Stu: unless you want me to/
    Torkoal Stu: *?
    FanaticForRP: D: There's no such thing as bad publicity. *chucks you at quote thread*
    FanaticForRP: Make me famous, turtle man

    XD :P

    Torkoal Stu: Me
    FanaticForRP: Ushi

  23. #98
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Piplup
    Posts
    1,097

    Default


    MSN Convo.

    Silver Wind:
    Meow
    Bloody Banette:
    guau!
    Silver Wind:
    What the hell was that? o.O;
    Bloody Banette:
    A dog...
    Silver Wind:
    What?
    Bloody Banette:
    Wth is meow?
    Yay for pointless animal noises! =D

  24. #99
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Santiago, Chile
    Posts
    581

    Default

    Same MSN Convo

    Bloody Banette:
    g2g singer
    Silver Wind:
    Okay home boi
    Silver Wind:
    Peace
    Bloody Banette:
    War!
    Silver Wind:
    Sex
    Bloody Banette:
    Beer
    Silver Wind:
    moosejaw
    Bloody Banette:
    =O
    Silver Wind:
    =O
    Bloody Banette:
    meow
    Silver Wind:
    guaar!
    Bloody Banette:
    was that an angry dog?
    Bloody Banette:
    or a hungry dog?
    Silver Wind:
    Nue... It was my parrot.
    Silver Wind:
    Damn you!

    Yay for pointless animal noises =D

  25. #100
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Piplup
    Posts
    1,097

    Default

    MSN Convo With His Brother.

    Silver Wind:
    I swear to god I'm gonna stab you.
    Bloody Banette:
    what's stab?
    Bloody Banette:
    teel me what I'm asking, I don't understand all what you say
    Silver Wind:
    its slang for hug...
    Silver Wind:
    I'm gonna hug you. ¬¬

Page 4 of 11 FirstFirst 12345678 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •