Page 1001 of 1340 FirstFirst ... 901951991997998999100010011002100310041005101110511101 ... LastLast
Results 25,001 to 25,025 of 33497

Thread: The Gay/Lesbian/Bisexual Alliance Club

  1. #25001

    Default

    Quote Originally Posted by BLABO View Post
    I would come to your funeral (if I could.. >_<)


    also... meowth city, are you a girl or a guy? I thought you were a girl but... idk

    (remembered something else to say) okay so today I arrived at school and said to my [female] friends "I was informed on how lesbians have sex yesterday " they were totally like freaked out (and two of them happen to be lesbian...) and then somehow the conversation was tilting towards homosexuals, it was quite interesting. I asked why it's hot when two girls make out, but it's weird when two guys do. And hahaha my friend didn't know how gay guys have sex, I told her and she was like "how do you know?" I was like.... no comment :P
    Meowth city is a girl. I think i regret telling you How girls have sex tho.
    Lovers gona love.

  2. #25002
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Carolina
    Posts
    182

    Default

    Quote Originally Posted by ele View Post
    Meowth city is a girl. I think i regret telling you How girls have sex tho.
    omg stop saying that. I already knew, I just had wasn't sure >:/

  3. #25003

    Default

    Quote Originally Posted by BLABO View Post
    omg stop saying that. I already knew, I just had wasn't sure >:/
    Why would you say that to them.
    Lovers gona love.

  4. #25004
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Carolina
    Posts
    182

    Default

    Quote Originally Posted by ele View Post
    Why would you say that to them.
    to whom? my friends? lol because I needed something to start a conversation xP

  5. #25005

    Default

    Quote Originally Posted by BLABO View Post
    to whom? my friends? lol because I needed something to start a conversation xP
    Um I don't want to know what runs through your mind.
    Lovers gona love.

  6. #25006
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    that place
    Posts
    650

    Default

    We really should talk about something other than tutoring people on sex

    Do you guys like to dance?
    Blorp

  7. #25007
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    123

    Default

    Quote Originally Posted by djhappy View Post
    We really should talk about something other than tutoring people on sex

    Do you guys like to dance?
    But it's such a good conversation-starter.

    I'm hopeless on a dance floor, let alone any normal floor on which I'm expected to dance. I don't even know where to begin. :3
    [IMG]http://i42.*******.com/x38upj.gif[/IMG]
    All credit for this wonderful banner (and also my profile picture) goes to PPL! <3

  8. #25008
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Carolina
    Posts
    182

    Default

    Quote Originally Posted by ele View Post
    Um I don't want to know what runs through your mind.
    you don't have a good sense of humor, and your really negative about everything. also you need to make your posts longer imo, or at least make them less spam-my

    Quote Originally Posted by djhappy View Post
    We really should talk about something other than tutoring people on sex

    Do you guys like to dance?
    what kind of dancing?

  9. #25009

    Default

    Quote Originally Posted by djhappy View Post

    Do you guys like to dance?
    Nope sorry no dancing for me. Maybe if i could dance but iv'e never really tried.
    Lovers gona love.

  10. #25010
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,622

    Default

    I do.. when I'm alone that is XD

    Haha~ I just got my rt Shop closed :P nya~
    If you can spare a minute, train my PokeHeroes Pokemon v.v

  11. #25011
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Carolina
    Posts
    182

    Default

    Quote Originally Posted by PikaPal_Lyra View Post
    I do.. when I'm alone that is XD

    Haha~ I just got my rt Shop closed :P nya~
    I dance when I'm alone too... x3

    Why? You said that you would never close it :/

  12. #25012
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    323

    Default

    I'm a DJ, I don't dance myself. Haha, I really can't either, except maybe a sort of flash mob type of thing. It looks really stupid when I'm by myself though :/


  13. #25013

    Default

    Quote Originally Posted by Ryubane View Post
    I'm a DJ, I don't dance myself. Haha, I really can't either, except maybe a sort of flash mob type of thing. It looks really stupid when I'm by myself though :/
    Ha your a DJ? That's cool.
    Lovers gona love.

  14. #25014
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Carolina
    Posts
    182

    Default

    Quote Originally Posted by Ryubane View Post
    I'm a DJ, I don't dance myself. Haha, I really can't either, except maybe a sort of flash mob type of thing. It looks really stupid when I'm by myself though :/
    dougie can't dougie ;3
    (since when are you a dj ryubane?)

  15. #25015

    Default

    Quote Originally Posted by BLABO View Post
    also... meowth city, are you a girl or a guy? I thought you were a girl but... idk
    Yes, like ele said, I'm definitely a girl.
    Btw @everyone else - I've posted pics of myself in the Picture Thread to help clear that up xD


    Do you guys like to dance?
    Haha, yeah I guess so. Except the fact that I can't dance to save my life, that's the result of being British - utterly stiff xP
    Last edited by Meowth City; 3rd March 2014 at 3:07 PM.


  16. #25016
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    the Netherlands
    Posts
    3,214

    Default

    Quote Originally Posted by meowth_city View Post
    Yes, like ele said, I'm definitely a girl and I'm bi.
    Btw @everyone else - I've posted pics of myself in the Picture Thread to help clear that up xD


    Do you guys like to dance?
    Haha, yeah I guess so. Except the fact that I can't dance to save my life, that's the result of being British - utterly stiff xP
    *checks out* Still need to post my pics sometime.. when I feel like it ,

    Also I suck at dancing too :P.

    EDITS: nice pics, would post some of me but you know.. lazy and stuff :P.
    Last edited by 7 tyranitars; 1st September 2011 at 3:05 PM.
        Spoiler:- My latest challenge:

  17. #25017

    Default

    ^ Thanks

    Am I the only one who's curious to know what Willow looks like?


  18. #25018
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Earth
    Posts
    656

    Default

    Cool pics meowth, although the first and third look exactly alike :P

    And l wonder what willow looks like, but not in a preverted way o_O





  19. #25019

    Default

    ^ Yeah, I know :P and thanks.

    Haha, yeah sure xD


  20. #25020
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    the Netherlands
    Posts
    3,214

    Default

    I would be curious. :P But can't really demant it you know, considering I still have to post mine o.O.
        Spoiler:- My latest challenge:

  21. #25021
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    323

    Default

    @BLABO and ele: I was the designated DJ at the summer camp where I worked this past May/June/July. Sort of like a radio-DJ job where I'd play songs in between the MC banter. It was pretty fun, although I wasn't allowed to play hardly any contemporary music due to "suggestive themes" cuz you know, it's a BOY SCOUT camp. :/ So it was a lot of classic rock, a couple Gaga songs, some of my own, and a few extended mashups to fill time.


  22. #25022

    Default

    Quote Originally Posted by djhappy View Post
    Do you guys like to dance?
    No. No. No. No. I'm terrible. I don't even know how to start. Seriously, I'd just make a fool of myself (not that I already don't).

  23. #25023
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,622

    Default

    Pikalol @ the peeps who say MC-chan is a dude XD
    I wouldn't call her -chan if she was a dude, it'll be -kun :3 nya~
    If you can spare a minute, train my PokeHeroes Pokemon v.v

  24. #25024

    Default

    Quote Originally Posted by Ryubane View Post
    @BLABO and ele: I was the designated DJ at the summer camp where I worked this past May/June/July. Sort of like a radio-DJ job where I'd play songs in between the MC banter. It was pretty fun, although I wasn't allowed to play hardly any contemporary music due to "suggestive themes" cuz you know, it's a BOY SCOUT camp. :/ So it was a lot of classic rock, a couple Gaga songs, some of my own, and a few extended mashups to fill time.
    Um if Lady Gaga does'nt have suggestive themes then what does.
    Lovers gona love.

  25. #25025
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    South Carolina
    Posts
    182

    Default

    Quote Originally Posted by meowth_city View Post
    ^ Thanks

    Am I the only one who's curious to know what Willow looks like?
    I want to see what he looks like too ^_^

    Quote Originally Posted by ele View Post
    Um if Lady Gaga does'nt have suggestive themes then what does.
    Omg ele, you are so focking annoying. You always say things that are so negative.

Page 1001 of 1340 FirstFirst ... 901951991997998999100010011002100310041005101110511101 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •