Thread: You're Banned 5.0 (Rule update: 09/08/14)

  1. #93376
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned for Pokémon knowledge.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  2. #93377
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    7,970

    Default

    Banned for playing your Black 2 again *stabbed*.
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

    Gen V is seven years old now!

  3. #93378
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned for reading my post.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  4. #93379
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    7,970

    Default

    Banned for actually using a Scrafty on your team.
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

    Gen V is seven years old now!

  5. #93380
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned cos I got it from the Dream World. Yay for Intimidate.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  6. #93381
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    7,970

    Default

    Banned cuz I rather use Moxie.
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

    Gen V is seven years old now!

  7. #93382
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned cos Intimidate lets Scrafty tank even more hits.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  8. #93383
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    7,970

    Default

    Banned cuz true, plus I would pick that ability too over Shed Skin.
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

    Gen V is seven years old now!

  9. #93384
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned for picking.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  10. #93385
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for talking about moves.

  11. #93386
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    7,970

    Default

    Banned cuz Jellicent got trolled by the DW.
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

    Gen V is seven years old now!

  12. #93387
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for talking about the DW

  13. #93388
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned because of the football match between our countries tomorrow.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  14. #93389
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned because I didn't know that.

  15. #93390
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned cos I didn't either until I saw the advertisement a few minutes ago.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  16. #93391
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned because I dunno if I'm gonna watch it.

  17. #93392
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned cos I doubt I will haha.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  18. #93393
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned because same here, hehe.

  19. #93394
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned for similarities.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

  20. #93395
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned because oh yeah, just noticed O_O

  21. #93396
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Ancient Lair
    Posts
    290

    Default

    BAnned... for... uhm, cause I'm bored.

    Credit to Jolts on Flight Rising (Lightning FTW)

  22. #93397
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for boredom

  23. #93398
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Ancient Lair
    Posts
    290

    Default

    Banned for no boredom <.<'''

    Credit to Jolts on Flight Rising (Lightning FTW)

  24. #93399
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned because I'm bored too.

  25. #93400
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    1 9 2 5
    Posts
    821

    Default

    Banned for being bored.

    ah , what an unsightly existence ! / illustration : cyawa

Page 3736 of 7327 FirstFirst ... 27363636368637263732373337343735373637373738373937403746378638364736 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •