Thread: You're Banned 5.0 (Rule update: 09/08/14)

  1. #81051
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    Unova, humiliating Ash 24/7 !
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by TouyaBlack View Post
    Banned cuz I'm feeling ignored again...
    Banned cuz we love you, no homo
    Currently semi-active until Early-Mid January 2013 due to being busy as a Programmer and all. If you would like to speak to me before that time, send me a PM VM or email. Until then... "Smell ya later !" ~Gary Oak

  2. #81052
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    In a Hopeless Place.
    Posts
    255

    Default

    Banned for loving me
    Quote Originally Posted by Canada
    The Human brain is a funny thing, Do you know that?
    Credit goes to FairyWitch for the Banner.

  3. #81053
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    8,011

    Default

    Quote Originally Posted by Gary Oak! View Post
    Banned cuz I figured that, but I was hoping for blowing up a painful part of his body (that is obviously non existent anyway, what was I thinking? I can't hope for him to grow some balls, why would I hope for that anyway, it will never happen, and I am crazy for thinking it might, and now I am posting a bunch of random crap, DIE ASH!) lol, let's rocket launch him in the face then ^_^

    @mudkipz he is right lolz
    Banned cuz Ash is gonna have his Trick and Treat now!

    @TouyaBlack your my best friend
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

  4. #81054
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    In a Hopeless Place.
    Posts
    255

    Default

    Banned for also being my boss
    Quote Originally Posted by Canada
    The Human brain is a funny thing, Do you know that?
    Credit goes to FairyWitch for the Banner.

  5. #81055
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,690

    Default

    Banned for that, nya~

  6. #81056
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Elsewhere
    Posts
    120

    Default

    Banned for italics.

    Quote Originally Posted by Gary Oak! View Post
    @Doctor Who - If there isn't any other person I have a ban for, I don't see the problem banning one separate person repeatedly.
    (Really? That's the only reason you can come up with for what you're doing? Just because you can't find a reason to ban the person right above you doesn't mean you can automatically pretend only one other person is here. Seriously, you're missing the freaking point.)
    3DS FC: 0302-0291-6804


    Move along, nothing to see here.

  7. #81057
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,690

    Default

    Banned coz I'm pissed off XD nya~

  8. #81058
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    8,011

    Default

    Quote Originally Posted by PopPrincess_Lyra View Post
    Banned for that, nya~
    Banned cuz its true I'm his boss and your another unpaid intern of mine >=D
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

  9. #81059
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Elsewhere
    Posts
    120

    Default

    Banned because I'm pissed off too.
    3DS FC: 0302-0291-6804


    Move along, nothing to see here.

  10. #81060
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned because why?

  11. #81061
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    In a Hopeless Place.
    Posts
    255

    Default

    Banned for Millonaire
    Ninja'd
    Quote Originally Posted by Canada
    The Human brain is a funny thing, Do you know that?
    Credit goes to FairyWitch for the Banner.

  12. #81062
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Somewhere
    Posts
    80

    Default

    Banned for being ninja'd
    My Favorite pokemunz





    If you love mafia go here

  13. #81063
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for being Nathan'd

    edit: again with it.

  14. #81064
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Spamming Discord bots
    Posts
    8,011

    Default

    Banned for Riolu
    Quote Originally Posted by Excitable Boy View Post
    wow, we're now pre-ordering an 18 year old game

    guess Nintendo knows how poorly GS play and needs a cheap pre-order bonus to rope people in

    gotta get the preloads in so the servers don't get hammered by all those nerds trying to download their 0.00004 GB of retro meh on relaunch day

  15. #81065
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for "U mad"

  16. #81066
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    In a Hopeless Place.
    Posts
    255

    Default

    Banned for being a hero
    Quote Originally Posted by Canada
    The Human brain is a funny thing, Do you know that?
    Credit goes to FairyWitch for the Banner.

  17. #81067
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for being a champion

  18. #81068
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Elsewhere
    Posts
    120

    Default

    Banned for Altago City.
    3DS FC: 0302-0291-6804


    Move along, nothing to see here.

  19. #81069
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,690

    Default

    Banned coz YAY I'M SEEING STARS, nya~

    I mean these:
    ☆☆☆☆☆

  20. #81070
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for ☆☆☆☆☆

  21. #81071
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Elsewhere
    Posts
    120

    Default

    Banned for being ninja'd.
    3DS FC: 0302-0291-6804


    Move along, nothing to see here.

  22. #81072
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,690

    Default

    Banned coz lololol XD nya~


  23. #81073
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Pilipinas
    Posts
    1,042

    Default

    Banned for seeing stars

  24. #81074
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    In a Hopeless Place.
    Posts
    255

    Default

    Banned for nicknaming your pokemon
    ninja'd
    Quote Originally Posted by Canada
    The Human brain is a funny thing, Do you know that?
    Credit goes to FairyWitch for the Banner.

  25. #81075
    Join Date
    May 2011
    Location
    Mental hospital
    Posts
    3,690

    Default

    Banned coz I always nn them, nya~

Page 3243 of 7327 FirstFirst ... 22433143319332333239324032413242324332443245324632473253329333434243 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •