Page 65 of 105 FirstFirst ... 155561626364656667686975 ... LastLast
Results 1,601 to 1,625 of 2604

Thread: Team Nightmare

  1. #1601
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Legoslayer, the war team was decided before you got PO lol. And plus, I told you you're going to be in the next war as a starter. And you can too, Dpm lol. We're giving everyone a chance to see what we're made of as a whole and not just one solid team. And FYI, Legoslayer, I'm leader and I haven't been in a war yet either lol. Your time will come and we have another war just waiting.
    Leader of Team Nightmare

  2. #1602
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    12

    Default

    lol yeah than i can show everyone what i can do. you'll all be scared when i lose 6-0



    Leader Of Team Nightmare

  3. #1603
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Lol don't make dpm lose 6-0, especially to our friend - The End - lol
    Leader of Team Nightmare

  4. #1604
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    12

    Default

    don't lol just don't. that guy was a weenie lol



    Leader Of Team Nightmare

  5. #1605

    Default

    I want to be a sub instead of being in the main war team for the tourny. I'm not good enough yet lol still bombing on PO :/



    Member Of Team Nightmare

  6. #1606
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Ok toxicboi. Legoslayer, you may take his place in the war. Good luck, buddy.
    Leader of Team Nightmare

  7. #1607
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    Wait, I never got P.O on this crappy computer. I believe we have a major problem. Unless there's another Vortex player, I can't take toxicboi's place.
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

  8. #1608
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Vermont
    Posts
    37

    Default

    Didn't I play you on PO earlier?
    Team Nightmare's Grass Trainer
    Co-Leader of Team Nightmare

    Conan Edogawa415

  9. #1609
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    No, I tried downloading it but it wouldn't work. Who the f**k did you play!?!?! Is there such thing as an internet identity thief?
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

  10. #1610
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Yeah, we played with a Legoslayer Lmfao. Weird.
    Leader of Team Nightmare

  11. #1611
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    That's messed up. Did he have a Torterra? because if he didn't, that for damn sure wasn't me.
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

  12. #1612

    Default

    If you can't get anyone to replace me i'll stay as the main.



    Member Of Team Nightmare

  13. #1613
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    New york
    Posts
    62

    Default

    Hey team my rank on po is 1368
    Highest rank on Pokemon online 1# ptz (Wifi OU)

  14. #1614
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    1

    Default

    I'm Intrested From another Forum.

    1. Name: Real? Cody Forum : R-C
    2. Number of years experience in competitive battling: 4 1/2
    3. Where you battle: PO, WiFi, Vortex: PO.
    4. Your battling style: Offensive, Defensive, etc.: Anything.
    5. Tiers you play: Main: DW OU , OU , RU , LC , Ubers.

    I'd like a test or something because I feel I can really prove to you guys I am worth something when it comes to battling.

  15. #1615

    Default

    Wow, gone for 2 days and I have to read a novel in order to figure out what is going on. Anyways what is up.

    Years of battling: 3 years
    Where I battle: Wifi and PO
    Battle style: Mix. Offensive and Defensive
    ~Team Nightmare Member~

  16. #1616
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Quote Originally Posted by R-C View Post
    I'm Intrested From another Forum.

    1. Name: Real? Cody Forum : R-C
    2. Number of years experience in competitive battling: 4 1/2
    3. Where you battle: PO, WiFi, Vortex: PO.
    4. Your battling style: Offensive, Defensive, etc.: Anything.
    5. Tiers you play: Main: DW OU , OU , RU , LC , Ubers.

    I'd like a test or something because I feel I can really prove to you guys I am worth something when it comes to battling.
    Welcome to the team! We have a PO channel on the Pokemon Online server, it's called Team Nightmare and I'd like to just battle you to see what your skill level is. I hope you are as good as you say you are! Can we have a battle tomorrow, please?
    Leader of Team Nightmare

  17. #1617
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    Well, we have an internet identity thief, dpm scared us s**tless, and we spoke of another war. I just made a new thread in the "Alternate Video Game Discussion" forum, and I bought my first CD yesterday.
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

  18. #1618
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    1

    Default

    Quote Originally Posted by FR3SH SK1LLZ View Post
    Welcome to the team! We have a PO channel, it's called Team Nightmare and I'd like to just battle you to see what your skill level is. I hope you are as good as you say you are! Can we have a battle tomorrow, please?
    Haha, I sure hope HAX doesn't get in the way of anything . Lolol. I'm actually more available tonight , than I am tomorrow. But, I'm willing to be flexible. And Thanks glad to be apart of this clan , and I hope to help it grow and develope.

  19. #1619
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Well since you're on now, I can hop on quick and have a battle if youre free.
    Leader of Team Nightmare

  20. #1620
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    2

    Default

    Im ofically done with PO i had a scarf Latios and it was outspeed by a non scarf weavile and it used Ice punch.
    Black FC FC 1764 4793 1838

  21. #1621
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    Holy crap, Bastion. That would make me bust my computer screen.
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

  22. #1622
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Long Island
    Posts
    33

    Default

    Ray, when you get a chance, please test RC. I played him and he looked very good. He would like to try out for the empty place in the war team, too. Let me know what you think.
    Leader of Team Nightmare

  23. #1623
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    USA
    Posts
    612

    Default

    Bast, I have to ask did your opponent by any chance use trick room and it was still in effect? I used a scarf lati of my own against someone else's LO weavile to recreate the scenario and it was glitched. Did the same with a max timid zam against a max timid lefties virizion. Nothing was wrong.
    Thanks, to the awesome artist of our clan, Team Nightmare, zek4040 for this AMAZING banner.



    Leader of Pokemon Online's Scripted Server Tournaments channel

    Pokemon Online is now on Android: http://pokemon-online.eu/pages/download/

  24. #1624
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    Holy crap! Celest is alive!
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

  25. #1625
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Chaosrealm, Ohio (MK)
    Posts
    74

    Default

    Holy crap! Celest is alive!
    My friends, if perfect insanity was fire, I'd be the person to use a roman candle to light a firework next to a max-power oven while wearing 3 wool sweaters with a TV on for 20 days straight non-stop while my house is on fire. Yeah, I'm that crazy.

    Name: Noob Saibot
    Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

Page 65 of 105 FirstFirst ... 155561626364656667686975 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •