Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 183

Thread: The Cleffa Cup

  1. #51
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    The Emo Cave
    Posts
    459

    Default

    ill get my battle done when i do :3

    Credit to the amazing Lunar <3 and EG and BH :3

  2. #52
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Distortion world
    Posts
    412

    Default

    huh, i forgot it was best out of 3, so i can still win :O!
    3ds FC: 3454-0507-2445

  3. #53
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,026

    Default

    defeated Extroph 3-2... we battled till the last match.... i had a kakuna sweep at the end lol

    Credit: Sworn MetalHead

  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Posts
    689

    Default

    Confirming xD GL with the rest of the tourney ^

    3DS FC: 1805 - 2374 - 9672
    PASBL

  5. #55
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Amerikhastan
    Posts
    14

    Default

    k I ll battle my enemy once he ready for it
        Spoiler:- lol:

  6. #56
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    736

    Default

    First match was bs
    lol all my pokemon had electric moves and i had a pokemon that had lightening rod so i was basically fighting myself
    second
    6-0
    third
    same as first basically
    gg hope you go far in the tournament


  7. #57
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Amerikhastan
    Posts
    14

    Default

    Quote Originally Posted by Takeo View Post
    First match was bs
    lol all my pokemon had electric moves and i had a pokemon that had lightening rod so i was basically fighting myself
    second
    6-0
    third
    same as first basically
    gg hope you go far in the tournament
    LOL the first one, idk wtf really happened at that one xD
    yeah it was fun, GG & thanks <3
        Spoiler:- lol:

  8. #58
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    736

    Default

    Quote Originally Posted by Sanitarium View Post
    LOL the first one, idk wtf really happened at that one xD
    yeah it was fun, GG & thanks <3
    Bad luck hahaha but it was funny


  9. #59
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2,151

    Default

    Played one match with bobyjoe5000 last night. His computer died literally 10 seconds before the match ended. It was his 10% Cut / Absorb Vileplume vs my full HP Escavalier and half HP Galvantula.

    http://pokemon.aesoft.org/replay-Blu...ivate110268303

    Does this count as a win?

  10. #60
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Guernica
    Posts
    325

    Default

    o match-ups are here and I didn't even notice, I'll get my battle done soon I see Jirachi all the time.
    Some rules are made with all intentions to break
    And she defends it with a warped rationale
    But I've seen what happened to the wicked and proud
    When they decided to take on the throne for the crown


    Facebook | Last.fm | Backloggery

  11. #61
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    America
    Posts
    1,098

    Default

    won vs. Golem

  12. #62
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    somewhere in belgium
    Posts
    16

    Default

    confirms this we did only one fight
    Last edited by golem12; 21st March 2012 at 10:01 PM.

    claimed regirock

  13. #63
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    736

    Default

    Quote Originally Posted by Blue Harvest View Post
    Played one match with bobyjoe5000 last night. His computer died literally 10 seconds before the match ended. It was his 10% Cut / Absorb Vileplume vs my full HP Escavalier and half HP Galvantula.

    http://pokemon.aesoft.org/replay-Blu...ivate110268303

    Does this count as a win?
    yea obviously
    lol funny match, who the **** was 'Ge'?
    still got 2 more matches

    Remember everyone best 3/5


  14. #64
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Yonkers
    Posts
    322

    Default

    defeated WillieNelson 3 matches - 0 matches
    alot of hax all around but its challenge cup xP

    GodDamnZilla

  15. #65
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    The depths of your despair
    Posts
    494

    Default

    Yeah, like 5 double teams and you hit every time. >.< But that's OK, good luck in the rest of the tournement!

    Credit to FrozenConstellation

  16. #66

    Default

    Trying to contact my oppenent, VMed twice, no reply.
    And he is online.
    No.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    108

    Default

    Quote Originally Posted by DarkEspeon14 View Post
    Trying to contact my oppenent, VMed twice, no reply.
    And he is online.
    I have be your friend to send vms and just sent you a pm.


    **Credit to Sworn**

  18. #68

    Default

    Won against 00swms 3-1
    Lost my first one, then won the other 3
    No.

  19. #69
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    108

    Default

    Quote Originally Posted by DarkEspeon14 View Post
    Won against 00swms 3-1
    Lost my first one, then won the other 3
    Confirming had some odd team lol but it is CC lol.


    **Credit to Sworn**

  20. #70
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Confidential
    Posts
    618

    Default

    active post i vmed pika just waiting for a reply



    3ds fc 1349 6822 3907 oras ign Chopper , credit goes to Sworn Metalhead and 00swms the amazing banners.

  21. #71
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    This spot right here.
    Posts
    54

    Default

    Quote Originally Posted by Rairyan View Post
    active post i vmed pika just waiting for a reply
    Same here, waiting for abrar's reply.


    Thanks Astral Shadow for the amazing Gogoat Gadget banner! | http://xat.com/Sonikku | I have claimed Herdier!

    3DS FC: 0259-0519-9420 | IGN: Derek (X)/Caitlyn (Y) | TSV: 3617 (X)/3629 (Y)
    Ice FS w/ Spheal, Bergmite, & Cloyster

  22. #72
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Belgium :)
    Posts
    30

    Default

    Ok wildbiscuit is never online if im online.
    He was 1 time online i send him something for this and he log off?
    http://signup.leagueoflegends.com/?r...a3a49060340658 sign up with this link and come lvl 10 then i get something special

    CREDITS TO ME


    thx magicmochi for this beautifull userbar and pokerider
    thx pkmnfn for the teampose and xat avatar

        Spoiler:- fc:

  23. #73
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    736

    Default

    you guys still have a week till the deadline, worst come to worst I'll reward activity points.
    Which is bothersome since this is just a chill tournament but I understand about time zone problems


  24. #74
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2,151

  25. #75
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    NARNIA *****ES!
    Posts
    1,967

    Default

    pafetic. I got horrible teams and lost all times
    Black 2 FC: 0047 0978 3613


    Credit to Astral Shadow

    Check out my new RPG and join it:
    http://www.serebiiforums.com/showthr...-Serpent-PG-13

Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •