Page 22 of 64 FirstFirst ... 1218192021222324252632 ... LastLast
Results 526 to 550 of 1582

Thread: Pokemon Universe 11.1: A Fresh Start

  1. #526
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    The Divine Comedy
    Posts
    105

    Default Braze's Adventures: Marathon, Mafia, and Mareep

    Braze's Adventures:
    Marathon, Mafia, and Mareep


    Marathon? I got this. I’m a fit ninja. This’ll be a piece of cake.

    And the race is going to be starting in just a sec. Remember racers, you will take the track through our Beach of the Krab, then through our city, and then you will end in the Mareep Fields. Best of luck racers.

    Hmm, well I’ve never actually ran a marathon before… Hmm… I’ll be fine, right?

    MAG! *Shoots a fireball into the air to signal the start of the race*

    All of the competitors, including Braze, head off to start the race. All of the Pokémon are racing across the beach, not necessarily caring who is winning and such, as most are to here to just run it. However, Braze is forced to run this, so he’d like to get through as fast as possible.

    Hey, why don’t I just run across the sand dunes. Nothing can go wrong right?

    And that’s when everything went wrong.

    ***

    Beach of Krab

    Braze falls and slams into an underground floor.

    Oof… what the… where am I?

    A Krabby waddles up, wearing a fancy black fedora.

    Well lookie what we got here. You fell in through that hole up there when you were runnin in the dunes.

    Oh, hehe. And uh, you’re the Krabbys here then.

    You got dat right buddy. Hey, Charles!

    Whatcha want Steve?

    Go get da boss. We got company.

    Uh, the Boss?

    A Kingler walks in, with a cigar and another fancy fedora.

    Haha, look who happened to a, stumble in on our safe house. You know, I don’t like people that happen to stumble in on our safe house. If I wanna see you, I have my people bring you in. I don’t like house calls.

    That’s great, I gotta go now.

    Hey Hey Hey. Not so fast da Boss doesn’t like to be walked out on.

    What, are you the mafia or something?

    Eh, you could say that.

    Like I said. You look like you could be trouble. I don’t like trouble. I’m the only trouble I like around. Kapich?

    Yeah, sure, whatever. I REALLY have to leave and finish this marathon now.

    Oh you do? Well that’s too bad. CHARLES! STEVE! Take care of him. Now if anyone needs me, I’ll be playing some EpicMafia. *leaves*

    So you guys are gonna kill me?

    Yeah man! We can learn Guillotine!

    Yeah man. We kill you.

    *uses Guillotine and nothing happens*

    What the heck?

    Duh, I’m a higher level then you. I’m outta here. *walks down hallway*

    Well..uh… da Boss will getcha! We will meet again!

    ***

    The City

    *climbs ladder*

    Hmm, I wonder what’s up here.

    *opens manhole cover*

    Oh hey, I’m in the city. And the marathon is right down that road!

    Help! Help!

    What is it Ms. Lopunny?

    That Sneasel stole my purse!

    What do you need a purse for? You’re a Pokémon?

    You question why I have a purse when you’re in a game show run by Pokémon? What do you need some dumb game show for?

    Touché

    Mwhaha. You’ll never catch me.

    *Braze shoots Sneasel with an Aura Sphere*

    Ugh, you got me…

    *Takes Purse* Here you go Ms. Lopunny.

    Yeah, whatever. Don’t you have some stupid game show thing to do.

    Oh yeah! *runs off to finish marathon*

    ***

    Mareep Fields

    Aha, I’m in Mareep Fields now!

    Mareep! Mareep!

    Yep, exactly as I expected.

    Aha! We got you now guy!

    Yeah, and this guy is Level 80!

    Kingler.

    Crap… *Braze runs into the fields*

    Oh know ya don’t *clicks pincers and a thousand Krabbys appear*

    Oh snap, I have no chance. *ducks among Mareep* Oh hey! I got an idea! I’ll be like Odysseus!

    Braze much like the Greek Mythology he has read up on, clings to the underbelly of a Mareep and ushers all of the Mareep towards the finish line.

    You kid. You think we’re that stupid? We’re like a foot tall. We see you. In the myth it was a 20 foot Blind Cyclops.

    Duh.

    Hmm, good point. Plan B. Mareep use ThunderBolt!

    Psh. Duh. Much better idea. *shoots a ThunderBolt at the Krabby*

    Ugh…

    Thanks Mareep!

    No prob Braze. Good Luck in Universe!

    We’ll get you kid! Mark my words!

    Yeah… I’m not gonna lose sleep over it.

    *crosses finish line*

    Okay, I’m outta here. *leaves*

    ***

    Epilogue

    Ah, so his name is Braze then…

    Uh, dat’s right Boss.

    Hahaha. Braze, you may have gotten away this time. But I don’t like being looked a fool. I will have the last laugh!!! HAHAHAHAHAHAHA…urk…eck…

    BOSS!! I gotcha a glass of water.

    *Boss drinks water*

    Ugh, thanks Charles. I’ll bet I look like a real softy now.

    Uh, yeah. Pretty much.

    I AM NOT SOFT STEVE!!! *chucks Krabby into ocean*

    Uh… you’re tough boss.

    GOOD!! Mark my words Braze! This won’t be the last of me!

    To be continued…

    (OoC: I hope you all enjoyed! I would've tried to make it longer, but I didn't have time. Will we see the Krabby Mafia again soon? Have to wait and find out...)
    Friend Safari: Snorunt, Bergmite, Cloyster
    Friend Code: 0860-3745-2173




    Credit to Robert

  2. #527
    Join Date
    May 2012
    Location
    Behind you three seconds ago.
    Posts
    45

    Default

    Quote Originally Posted by Raiden193 View Post
    (Mmm, cupcake.) Speaking of you, are you still open for therapy?
    Yeah, you need it? Okay, we'll start the session at whatever times good for you.

  3. #528
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    ◉︵◉
    Posts
    472

    Default

    Thankies, however I can't schedule a time at the moment. Speaking of which, shouldn't you be open whenever, considering you're on a game show?

    (OOC: Nope, I was wrong, battery flickered out again. Shame to say, I have the inadequate materials to finish this challenge. I'd rather submit something I'm proud of than a half-baked work I rushed to finish in 45 minutes.)


    ALL IN THE GOLDEN AFTERNOON...

  4. #529
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    that place
    Posts
    647

    Default

    well there we have it. Looks like it's time for the interview and quiz. Now I was going to give you 20 questions entirely on health (seriously) but all this working out has got me pooped so here you go.

    Interview
    1. What do you think of the teams?
    2. What do you think of Mrina's trasfer?
    3. What contestant's will be next to go?
    4. What do you think the gyarados earrings do?
    5. If you could travel anywhere in the world, where would it be?

    Quiz
    1. What is a calorie?
    2. What should you always do before you exercise?
    3. Where was Hockey invented?
    4. What is the biggest source of Vitamin D?
    5. What time zone do DJ and Cinna live in?

    Send in your thing's to me by pm in 24 hours.


  5. #530
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    that place
    Posts
    647

    Default

    Ok contestants it is now the end of the week, which means it is time for the point meter. *looks at clock* WHOA it's past midnight (pst which only 1 person knew) I think I should get some sleep before I tally up all these point's. So y'all can just talk amongst yourselves and I'll be back later with the results.


  6. #531
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    on stage
    Posts
    32

    Default

    *talk talk talk*

    (OOC: I think all of the RPing last season was both bad and good. There's so little RPing nowadays, it's kind of boring...)

  7. #532
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Location: Location: Location:
    Posts
    435

    Default

    OOC: I didn't have time to answer the quiz and interview, had to pack for camping. Should be good rest of week. (Besides Mon-Thurs)

    : Cynder predicts she will be superior! Who wants to play Mariokart?
    Last edited by Nightfall_; 7th July 2012 at 2:34 PM.
    EPIC SIG HERE

  8. #533
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    ◉︵◉
    Posts
    472

    Default

    Oh, oh, me!

    *notices Cynder's gone, and TV's off*

    ... Aww.


    ALL IN THE GOLDEN AFTERNOON...

  9. #534
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    on stage
    Posts
    32

    Default

    I'll play with you, Mrina! *turns television back on*

  10. #535
    Join Date
    May 2011
    Location
    Tealand
    Posts
    693

    Default

    : Rick: Mario Kart? I can play that.

    Orion: I WANNA PLAY TOO!

    Rick: Well Pointdexter is going to have to sit out then since there's only 4 controllers.

    Pointdexter: I do not care for karting. Or virtual karting.

    Rick: I'll be Funky Kong, since he reminds me of myself.

    Orion: I wanna be Rosalina! Because she lives in SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE!



    3DS Friend Code: 5086-0861-1093

  11. #536
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    on stage
    Posts
    32

    Default

    Don't magnets mess up electronics? So how are you guys...?
    Um, I'll be Paratroopa. It's all the good things about Koopa, but with wings!

  12. #537
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Location: Location: Location:
    Posts
    435

    Default

    : *Teleports back in, grabs Wii remote* And IM playing too! Bowser for me, the best of the best, the leader of the Koopa's and Paratroopa's! And magikoopa's. And goomba's.
    EPIC SIG HERE

  13. #538
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    147

    Default

    When there is a spot I'd like to play as well. Until then good luck to you all.

  14. #539
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    por| Between |tals
    Posts
    666

    Default

    *Bumbs into Sierra*I'm e-e-extremel sorry mis-*looks at fin*-ses. I-I've been quit sucked into my b-b-book. I-I-I shouldn't have walked while reading. I'm sorry.
    The absence of fear does not mean the presence of courage…
    Merely a lack of brains…

  15. #540
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    147

    Default

    *looks at Ulgeo* Hey, it's no problem. Really, there is no need to feel bad about it. It's not like there is anything wrong with reading.

  16. #541
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    por| Between |tals
    Posts
    666

    Default

    I-Indeed. But I shall try to move less while reading from now on. D-Don't want to bumb into something that then collapses. Hehe... I-I'm Ulgeo. I've read that its custom to shake hands on introduction... But as you can see... That would b-be quite a problem for me...
    Last edited by Dracoste; 7th July 2012 at 9:59 PM.
    The absence of fear does not mean the presence of courage…
    Merely a lack of brains…

  17. #542
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    147

    Default

    It never hurts to be careful, you got that right. It indeed is, but that's not much of a problem. I mean, it's not like I can really shake any hands. I'm Sierra.

  18. #543
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    por| Between |tals
    Posts
    666

    Default

    *looks at Sierra's claws*I-Indeed. However, if one had hands with multiple fingers, they would be able to put those fingers around your claw and move it into and upward and downward direction resulting into a shake. But, yeah, as a handless Pokémon as I, I won't be able to do that. Uhm... You enjoy reading Sierra?
    The absence of fear does not mean the presence of courage…
    Merely a lack of brains…

  19. #544
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    147

    Default

    I do like to read, but I don't do it that often. Flipping pages can become a bit of a bother. And I don't want to damage the book, so I have to be extra careful.

  20. #545
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    por| Between |tals
    Posts
    666

    Default

    O-oh yeah. I too wasn't really able to flip pages and hold books until Daddy bought Psychic for me. I-if you want, we can read together. And I can flip your pages? I have some books and comics with me that you can read. I-If you want.
    The absence of fear does not mean the presence of courage…
    Merely a lack of brains…

  21. #546
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Location: Location: Location:
    Posts
    435

    Default

    : Eh? Well, y'know what, comics are boring. Try virtual reality, Cynder learned how to created a entire virtual world in your mind. Decent spell.
    EPIC SIG HERE

  22. #547
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    147

    Default

    I'd like to read with you. *looks at Cynder* It's not like that becasue you can do that comics are suddenly obsolete.

  23. #548
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    por| Between |tals
    Posts
    666

    Default

    I don't think a virtual world would be so much different than the real world for me, haha.
    The absence of fear does not mean the presence of courage…
    Merely a lack of brains…

  24. #549
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    on stage
    Posts
    32

    Default

    *looks at Ulgeo* ... Oh, I get it! Because you're a Pokemon made in the computer... Hahaha! Hey, that wasn't bad. *drives off the edge in Mario Kart while she was distracted* Oh, shoot.

  25. #550
    Join Date
    May 2012
    Location
    Behind you three seconds ago.
    Posts
    45

    Default

    Anyone up for some Smash Bros? There's another TV, and frankly, I don't just wanna watch people play Mario Kart.

Page 22 of 64 FirstFirst ... 1218192021222324252632 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •