Welkom naar de Nieuwe Nederlandse Pokémon Club!
Dit is de enige actieve Nederlandse club van de hele Serebii.net Forums!
Deze club is bedoelt voor de Nederlandse/Vlaamse leden gewoon nederlands te praten over pokemon.
1. Hier mag je ALLEEN maar Nederlands praten.
2. Geen gevloek, flame enz.
3. Elke fout word met een Waarschuwing gestraft.
4. Elke regel telt van de Club en Forum Regels!
NL/BE Pokedex: (Hier word je favoriete pokemon geplaatst!) Espeon (Shiny) (Gevangen door Nakashima) Umbreon (Gevangen door MHBigBoss) Magcargo (Gevangen door Fanal!) Tyranitar (Shiny) (Gevangen door 7 tyranitars) Sceptile (Gevangen door SoLaR-ScEpTiLe) Gardevoir (Gevangen door Sconosciuto) Piplup (Gevangen door -Sarah) Lucario (Gevangen door Assassin9399 pimm94 en Aura Warrior) Glaceon (Gevangen door TheAceGlaceon) Gliscor (Gevangen door Natjo) Gallade (Gevangen door pinkius piekus) Dialga (Gevangen door Dialga6) Arceus (Gevangen door ilikearceus) Snivy (Gevangen door Mew_) Blitzle (Gevangen door Radiohead) Escavalier (Gevangen door Flippd)
(Voor de duidelijkheid, JA, de club bestaat al maar dat is niet meer actief.
(I made this thread, i know, there is al so thread, but that is not really active.)
Ik probeer elke dag online hier naar te kijken.)
Hoe je lid wordt:
Je moet van Nederland/België zijn of Nederlands/Vlaams spreken en typen.
Je moet je favo pokémon erbij zetten.
Spoiler:- Rangen:
Begin Rang (2e Evolutie Rang) Wanneer je je eerste shiny hebt gehaald en dan hier hebt gepost (Laatste Evolutie Rang) Als je je een competitie wint Wanneer je Entei, Suicune en Raikou hebt gevangen en foto's daarvan hebt gepost. Wanneer je alle Pokemon spellen bemachtigd (SoulSilver hoeft niet) Wanneer je alle Pokemon spellen hebt bemachtigd. (HeartGold hoeft niet) Als je ze allemaal hebt incl. HG en SS, dan mag je tussen die twee kiezen. Co-Mod Co-Mod Eigenaar rang (Ik)
(Als je bijvoorbeeld de laatste evo rang en een van de goude/zilvere rang hebt, mag je om 1 maand sinds je laatste verandering of verkreging wisselen)
En ik wil best co-mod zijn, aangezien het nu een stuk drukker is. :P
EDIT: Zie dat ik nu een Shiny t-tar heb yey . (Heb er ook echt een op me pokemon white)
Oke. Je bent een Co-Mod.
Welke Pokémon hou je van?
Mew of Arceus?
En ik heb het probleem opgelost met de Snivy ;-)
Edit: @Nieuwe Co-Mod: Post eens er een foto daar van. (Van je shiny Pokemon)
Dan kan je als je het wilt, afwisselen. Of als je geen Co-Mod meer wilt zijn, krijg je de eerste evo rang.
Edit2: Iedereen moet zijn User Bar in zijn Onderschrift staan! (Signature. Onder je bericht)
Last edited by Trickster Zorua; 18th July 2011 at 8:38 PM.
MM Hunt: 1 Egg
Spoiler:- Sig made by Lucina Archealis! DRAGGIE IS IN THIS SPOILER And Credits to the Shiny Joltik and Wise Axew lickie maker, SM! ^^:
^ ~Click on Okari to help him growie, and visit my other draggies!~ ^
Oke. Je bent een Co-Mod.
Welke Pokémon hou je van?
Mew of Arceus?
En ik heb het probleem opgelost met de Snivy ;-)
Edit: @Nieuwe Co-Mod: Post eens er een foto daar van. (Van je shiny Pokemon)
Dan kan je als je het wilt, afwisselen. Of als je geen Co-Mod meer wilt zijn, krijg je de eerste evo rang.
Edit2: Iedereen moet zijn User Bar in zijn Onderschrift staan! (Signature. Onder je bericht)
Ben Co-mod yey ^^. (btw je mag me wel gewoon 7t of 7 tyranitars noemen hoor. :P
Ehm ja.. als je me uitlegt hoe ik er een foto van maak ;p. En wil best doen geef je me de img link? want zonder dat kan het niet in mijn sig doen .
[Insert decent sig here]
Spoiler:- My latest challenge:
Emerald: ~not started yet~ (scramble)
Platinum: Level 17 Level 13 (nuzlocke)
Black 2 : Level 13 Level 12 (nuzlocke)
Ben Co-mod yey ^^. (btw je mag me wel gewoon 7t of 7 tyranitars noemen hoor. :P
Ehm ja.. als je me uitlegt hoe ik er een foto van maak ;p. En wil best doen geef je me de img link? want zonder dat kan het niet in mijn sig doen .
Als je qoute klikt bij de eerste post en dan de editor mode (helemaal rechts boven in de hoek van het tekstvak ding) veranderd krijg je van iedere userbar de image code te zien.