Page 7 of 24 FirstFirst ... 3456789101117 ... LastLast
Results 151 to 175 of 576

Thread: Re: TETB Discussion

  1. #151
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Quote Originally Posted by goldensteambun View Post


    Star isn't really quite happy in nature I think xD it represented hope and fame since in P3 Akihiko has that arcana u v u

    Lol this is the beginning oh Nao's future fate of being slapped, I have a feeling that he will get it a lot xD
    Yea, the Sun represents Happiness, the Star hope, and we all know how much hope little Roc has in her.


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  2. #152
    Join Date
    May 2010
    Location
    Equestria
    Posts
    4,056

    Default

    "I'm Freya, you know, the one who eracted that magic circle. You guys have been messing with the supernatural balance right now... And that fame has corrupted most of you. You aren't people anymore, you've given into sin, either Pride, Greed, Gluttony, and so forth. Here, I will give you all a challenge, to preserve our friendship, and not break the ritual. ALl of you must travel around this region with out anything you've gotten through fame. That means hard walking, no money, and only a backpack to carry around. You will do this, it is your fate. Besides, the ritual isn't over yet..." Freya sighed as she sat down on a couch, trying to message her head ache.
    Yeah, don't expect Andre to listen to that. xD But I'm sure you were expecting everyone to think she's crazy.

  3. #153
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Quote Originally Posted by Monster Guy View Post
    Yeah, don't expect Andre to listen to that. xD But I'm sure you were expecting everyone to think she's crazy.
    I am expecting that. Then he first possesion in a really long time will happen XD


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  4. #154
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    In Lucian and Grimsley's room
    Posts
    3,167

    Default

    Quote Originally Posted by Lost Requiem View Post
    Death, oh yea, Change...

    Everyone's Death. They have definitely changed since they left Trainer School.
    I'll need a representative though, so a full deck of 24 can be made. XD

    Persona 4 main cast? Would Monica be...Kanji? XD Or would that be Nao or something? XD



    ~ Signature under Construction ~


    | Lucian and Grimsley are mine. Touch and I will cut you. | That also applies to Houndoom. | Clock: Equal-To-Heaven |


  5. #155
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Quote Originally Posted by *Jean Grey* View Post
    I'll need a representative though, so a full deck of 24 can be made. XD

    Persona 4 main cast? Would Monica be...Kanji? XD Or would that be Nao or something? XD
    Hmm, Andre. He's changed the most in my eyes.

    Kanji fits Monica more, here's who I got

    Yosuke- Tucker

    Chie- Isaac

    Yukiko- Andre

    Kanji- Monica

    Teddie- Roc

    Rise- Freya

    Naoto- Nao


    Hmm, how about them at trainers school? This will definitely fit there.


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  6. #156
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Singapore now lol
    Posts
    223

    Default

    I think the one with the most dramatic change might be Nao, so death fits him quite well xD

    Lol Nao won't buy whatever Freya said either, he is just mad that someone actually hit him haha

    ★ goldensteambun

    looking for TRU or Movie11 Shaymin on Gen 5 game, please PM me for offer

  7. #157
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Quote Originally Posted by goldensteambun View Post
    I think the one with the most dramatic change might be Nao, so death fits him quite well xD

    Lol Nao won't buy whatever Freya said either, he is just mad that someone actually hit him haha
    But, Nao will be representing Five Arcana, making him the Hero. We all know how this would trun out if Nao got his way....

    Trust me, Possession.


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  8. #158
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Singapore now lol
    Posts
    223

    Default

    Quote Originally Posted by Lost Requiem View Post
    But, Nao will be representing Five Arcana, making him the Hero. We all know how this would trun out if Nao got his way....

    Trust me, Possession.
    Oh five ? I thought if another is added he would only have 4 o v o;;

    I should play P4 but no console haha Q 7 Q

    ★ goldensteambun

    looking for TRU or Movie11 Shaymin on Gen 5 game, please PM me for offer

  9. #159
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Quote Originally Posted by goldensteambun View Post


    Oh five ? I thought if another is added he would only have 4 o v o;;

    I should play P4 but no console haha Q 7 Q
    We're Including the Aeon and Lust. He's getting Lust.

    Or you can watch the Golden Walkthrough.


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  10. #160
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Canada
    Posts
    735

    Default

    Anddd, posted. Otherwise known as; Whiny Isthaac Isaac is whiny. xD

    Also I know nothing concerning Persona so I'll just sit here and agree.

  11. #161
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Singapore now lol
    Posts
    223

    Default

    Ooooh that make sense xDD I never thought of Lust arcana haha

    //pat Dani// there there, they are talking about persona 4 mostly so I really have no ideal ether >v>;; and Isaac haha

    Who has plan to post next btw ? u v u


    ★ goldensteambun

    looking for TRU or Movie11 Shaymin on Gen 5 game, please PM me for offer

  12. #162
    Join Date
    May 2010
    Location
    Equestria
    Posts
    4,056

    Default

    I will, but probably not tonight.

    But keep the discussion going! xD

  13. #163
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Uhm. Uhm....


    I HAVE CHOTTLES....

    Randomness... So... Hm... Uhh....

    Shippings you support of our charries?


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  14. #164
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Canada
    Posts
    735

    Default

    Quote Originally Posted by Lost Requiem View Post
    Uhm. Uhm....


    I HAVE CHOTTLES....

    Randomness... So... Hm... Uhh....

    Shippings you support of our charries?
    Roc/Tucker

    Andre/Monica (Hate/Love)

    Freya/Monica

    Nao/Andre (Shh. I can dream.)

    And,,, I can't think of any for Isaac.

    EDIT: Well okay Isaac/His Guitar. The only woman he ever loved.
    Last edited by Mogar; 24th January 2013 at 3:24 AM.

  15. #165
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Singapore now lol
    Posts
    223

    Default

    lolololol Isaac and guitar xDDDDD

    Roc/Tucker make a good couple, Monica/Freya too u v u

    and Nao and Andre is total crack pfttt Nao would strangle Andre hahaha

    I want to ship the Eeveelution ^ 7 ^ Nao is not possible too find love, but 6 can !

    ★ goldensteambun

    looking for TRU or Movie11 Shaymin on Gen 5 game, please PM me for offer

  16. #166
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    NaoxEverything

    FreyaxMonica

    That is all, and yes, Nao is my Shipping Bicycle.


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  17. #167
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    In Lucian and Grimsley's room
    Posts
    3,167

    Default

    Heh, everyone supports Les Yay, huh? XD

    goldensteambun, draw the Frollo!Nao! XD And maybe add Esmeralda!Tucker for good measure. XD



    ~ Signature under Construction ~


    | Lucian and Grimsley are mine. Touch and I will cut you. | That also applies to Houndoom. | Clock: Equal-To-Heaven |


  18. #168
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Yes, we all love Lesbians, well, almost all of us do.

    Are we talking about Notre Dame?


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  19. #169
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Canada
    Posts
    735

    Default

    Quote Originally Posted by Lost Requiem View Post
    NaoxEverything

    FreyaxMonica

    That is all, and yes, Nao is my Shipping Bicycle.
    Nao the beautiful bicycle of shipping delight.


    Quote Originally Posted by goldensteambun View Post
    lolololol Isaac and guitar xDDDDD

    Roc/Tucker make a good couple, Monica/Freya too u v u

    and Nao and Andre is total crack pfttt Nao would strangle Andre hahaha

    I want to ship the Eeveelution ^ 7 ^ Nao is not possible too find love, but 6 can !
    Eeveelution ships are good too! I'm not really sure who would fit with who... (maybe Cassiel/6?)

    I'd totally ship Isaac with Freya, if he was into girls that is. (They're cuties okay)

  20. #170
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Singapore now lol
    Posts
    223

    Default

    oh gosh why is Tucker Esmeralda hahahaha all the cast in The Hunchback of Notre-Dame please ! Who is gonna be Captain Phoebus and Quasimodo lololol

    pfttt okay Nao x everything is okay too >v> but he top everyone, period, Nao doesn't do bottom or does he lolol. That included Tucker and Isaac too muahahahaha

    if Nao finds out 6 is in love with one of the Eevee he will blow a gasket and tried to throw 6 away. If he failed he will try to breed them to get the egg and mutated them to use for experiment pftt

    ★ goldensteambun

    looking for TRU or Movie11 Shaymin on Gen 5 game, please PM me for offer

  21. #171
    Join Date
    May 2010
    Location
    Equestria
    Posts
    4,056

  22. #172
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    GMT -4
    Posts
    340

    Default

    Okay so, of the little I've followed in the last three pages, this is what I can contribute as far as for sure info about Tucker

    I guess Tucker would ironically be the oldest of the group, since he is a Gemeni (June 11)

    O blood seems appropriate

    I can see Tucker/Roc, but it would be interesting if it flipped to Monica at some point.
    Evicted From Home = Retired

  23. #173
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Nowhere
    Posts
    2,610

    Default

    Quote Originally Posted by Monster Guy View Post
    Noctis/Crystal. xD
    Lol the more accurate one would be MizumixCrystal


    Though, I can see Mizumix6 for some reason


    I look sugary and sweet, but in reality I'm just hollow and rotten.
    Tumblr

  24. #174
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Singapore now lol
    Posts
    223

    Default

    Oh gosh, 7 characters, 7 Eevee and a thousand ships hahahaha xDDDD

    at least 6 treats the ladies better than Nao >v>;; he might even give them flowers and stuff behind Nao's back pftt

    ★ goldensteambun

    looking for TRU or Movie11 Shaymin on Gen 5 game, please PM me for offer

  25. #175
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Canada
    Posts
    735

    Default

    Quote Originally Posted by goldensteambun View Post
    oh gosh why is Tucker Esmeralda hahahaha all the cast in The Hunchback of Notre-Dame please ! Who is gonna be Captain Phoebus and Quasimodo lololol

    pfttt okay Nao x everything is okay too >v> but he top everyone, period, Nao doesn't do bottom or does he lolol. That included Tucker and Isaac too muahahahaha

    if Nao finds out 6 is in love with one of the Eevee he will blow a gasket and tried to throw 6 away. If he failed he will try to breed them to get the egg and mutated them to use for experiment pftt
    golDEN BB OMG. I just choked on my drink. xD

    Hot yaois between Isaac and Nao man.

    ---

    Also now that I think about it, Cas/Rex would be cute. ouo

Page 7 of 24 FirstFirst ... 3456789101117 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •